eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierbieszów › Odbudowa istniejących źródeł na terenie Gminy Skierbieszów - źródła w miejscowościach Majdan Skierbieszowskj, Sady, Szorcówka



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Skierbieszów: Odbudowa istniejących źródeł na terenie Gminy Skierbieszów - źródła w miejscowościach Majdan Skierbieszowskj, Sady, Szorcówka
Numer ogłoszenia: 179047 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Skierbieszowie , ul. Zielona 3, 22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie, tel. 0-84 621 36 54, faks 0-84 621 36 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa istniejących źródeł na terenie Gminy Skierbieszów - źródła w miejscowościach Majdan Skierbieszowskj, Sady, Szorcówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1) W ramach odbudowy źródeł w m. Majdan Skierbieszowski zakres robót obejmuje: - remont ujęcia i obudowę istniejącego źródła, - obudowę studni kopanej, - odbudowę progów kamiennych na istniejącym strumieniu, - wykonanie przelewu burzowego z kamienia, - wykonanie elementów małej architektury (schodów skarpowych, żurawia studziennego oraz ścieżki z kamienia), - dostawę dwóch kompletów stołów oraz ław z bali drewnianych. 2) W ramach odbudowy źródła w m. Sady zakres robót obejmuje: - remont ujęcia i obudowę istniejącego źródła, - wykonanie elementów małej architektury (altanki z bali drewnianych oraz ścieżki z kamienia). 3) W ramach odbudowy źródła w m. Szorcówka zakres robót obejmuje: - remont i obudowę istniejącego źródła, - remont czaszy zbiornika (odmulenie dna, ubezpieczenie skarp), - wykonanie elementów małej architektury (altanki z bali drewnianych, kładki drewnianej do źródła oraz kładki drewnianej przez istniejący rów). Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarze robót - załącznik nr 11 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SIWZ. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29.ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Do urządzeń wskazanych w projekcie budowlanym, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry techniczne, które nie mogą być niższe od zastosowanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli /Wykaz urządzeń równoważnych/ i dołączone do oferty. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. Przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego należy ściśle przestrzegać zakresu robót objętego w przedmiarach robót i opisanych w specyfikacji technicznej. Przed opracowaniem kosztorysu ofertowego wskazane jest dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i terenem, na którym będzie wykonywana inwestycja. b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określającej wymagania niezbędne do określenia standardów i jakości wykonania robót, sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych elementów i odbioru robót. c) Przedmiarze robót, zawierającymi zestawienie przewidzianych do wykonania robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.20.00 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych 45.24.72.70 - Budowa zbiorników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. b) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c) udokumentują, że dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zadania: - kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 4.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera błędy w obliczaniu ceny, 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadzcenia i dokumenty: 1) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz robót budowlanych odpowiadających postawionym powyżej wymogom wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. 3) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk proponowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWIZ. 4) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, w którym wykaże wyżej wymienione osoby oraz dołączy kopie ich uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do izby samorządu zawodowego 5) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał techniczny zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ, czyli wykaz sprzętu do wykonania zamówienia w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i STWiOR 6) Wykonawca sporządzi i dołączy oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 4 do SIWZ 8) Wykonawca dołączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot. 9) Wykonawca sporządzi i załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty bądź unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierbieszow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Skierbieszowie, ul. Zielona 3, 22-420 Skierbieszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Skierbieszowie, ul. Zielona 3, 22-420 Skierbieszów w gabinecie Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach działania: Odnowa i Rozwój Wsi - objętego PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.