eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › ODMULENIE DNA, OCZYSZCZENIE WYLOTÓW DRENARSKICH ORAZ PRZEPUSTÓW NA ROWACH MELIORACYJNYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Stare Babice: ODMULENIE DNA, OCZYSZCZENIE WYLOTÓW DRENARSKICH ORAZ PRZEPUSTÓW NA ROWACH MELIORACYJNYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE
Numer ogłoszenia: 179001 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Spółka Wodna "Babice" , ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 022 752 82 71, faks 022 722 90 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODMULENIE DNA, OCZYSZCZENIE WYLOTÓW DRENARSKICH ORAZ PRZEPUSTÓW NA ROWACH MELIORACYJNYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odmulenie dna, oczyszczenie wylotów drenarskich oraz przepustów na rowach melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. 1. Na przedmiot zamówienia składają się następujące prace: 1) Odmulenie dna rowów melioracyjnych Z - 5, Z - 9, Z - 9/1, Z - 11. Łączna długość około 10 626 mb. 2) Oczyszczenie z namułu 36 wylotów drenarskich. 3) Oczyszczenie z namułu 132 szt. przepustów drenarskich. 4) Mechaniczne oczyszczenie kanału rurowego O 800 - rów Z - 5 Wierzbin (zamulenie 1/2) 2. Parametry rowów melioracyjnych: Rów melioracyjny Długość (mb) Głębokość (m) Szerokość dna (m) Nachylenie skarp Wyloty drenarskie (szt.) Przepusty (szt.) Z - 5 6856 1,44 0,5 1:1.5 36 111 Z - 9 1380 1,82 0,5 1:1.5 - 8 Z - 9/1 1230 0.80 0,5 1:1.5 - 8 Z - 11 1160 0.80 0,5 1:1.5 - 5 3. Szczegółowy zakres prac: 1) Rów Z - 5 odmulenie dna rowu warstwą min. 40 cm, oczyszczenie z namułu 36 wylotów drenarskich, oczyszczenie przepustów z namułu, zmiana posadowienia dwóch przepustów P-26, P-27 (23hm - 27hm) w Zalesiu, remont przepustu P-91 w okolicy 50 hm w Koczargach Nowych, mechaniczne czyszczenie z namułu rurociągu O 800 w Wierzbinie (zamulenie 1/2) posadowionego między P-28 a P-29. 2) Rów Z - 9/1 i Z/9 odmulenie dna rowu warstwą min. 20 cm, odmulenie dna rowu warstwą min. 40 cm w Klaudynie w okolicach ul. Lutosławskiego na odcinku ok. 1 km (wokół wydmy), oczyszczenie przepustów z namułu, 3) Rów Z - 11 odmulenie dna rowu warstwą min. 20 cm, oczyszczenie przepustów z namułu, 4. Warunki prowadzenia prac: 1) Usługę należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowała ona z normalnym funkcjonowaniem rowów melioracyjnych. 2) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu wykonywania usługi aż do chwili ich zakończenia Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 3) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia terenu wykonywania usługi. 5) Zakończenie wykonywania usługi nastąpi w momencie wykonania wszystkich czynności przewidzianych niniejszą siwz. 6) Po zakończeniu usługi Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren i przekazać go Zamawiającej w dniu odbioru końcowego. 7) Zakończenie usługi zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającą i Wykonawcę. 8) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Organizacji i wykonywania usługi b) Zabezpieczenia interesów osób trzecich c) Ochrony środowiska d) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e) Organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac f) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego g) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 2. Zamawiająca przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiająca rezygnuje z wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwa zadania polegające na konserwacji minimum 5 km rowów melioracyjnych wraz z oczyszczeniem min. 5 przepustów i 5 wylotów każde.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie melioracji wodnych, wpisanym do właściwiej izby samorządu zawodowego,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: 1) Ofertę Wykonawcy sporządzoną na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ, 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki, 4) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9 niniejszej SIWZ, Zamawiająca prosi o dołączenie Formularza nr 1 - Dane Ogólne, spisu treści i ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dotyczące zmiany przedmiotu zamówienia lub zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: 1) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającą lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającej. 2) Z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót. 3) Z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającej i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 4) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 5) Z powodu wystąpienia okoliczności technicznych, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. UWAGA! O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca natychmiast poinformuje Zamawiającą pisemnie. 2. Zamawiająca przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dokonane na podst. art. 144 ust. 1 pzp w zakresie zmian nieistotnych, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stare Babice ul. Rynek 21 pok. 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Stare Babice pok. 18, Stare Babice ul. Rynek 32. Otwarcie ofert 08.07.2011 godz. 11:05, sala konferencyjna Urzędu Gminy Stare Babice ul. Rynek 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.