eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkól znajdujących się w na terenie Gminy Biskupiec w ramach projektu Nowoczesny proces dydaktyczny szansą młodego pokolenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Biskupiec: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkól znajdujących się w na terenie Gminy Biskupiec w ramach projektu Nowoczesny proces dydaktyczny szansą młodego pokolenia.
Numer ogłoszenia: 178997 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4745057 do 59, faks 056 4747952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkól znajdujących się w na terenie Gminy Biskupiec w ramach projektu Nowoczesny proces dydaktyczny szansą młodego pokolenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : Zakup wraz z dostawą do szkół podstawowych i Publicznego gimnazjum Gminy Biskupiec pomocy dydaktycznych. W skład kategorii wchodzą pomocy dydaktycznych wchodzą: 1. pracownie komputerowe po 10 stanowisk 2. pomoce dydaktyczne z jęz. Polskiego 3. pomoce dydaktyczne z matematyki 4. pomoce dydaktyczne z przyrody 5. pomoce dydaktyczne z historii 6. pomoce dydaktyczne z muzyki 7. pomoce dydaktyczne z plastyki 8. pomoce dydaktyczne z fizyki 9. pomoce dydaktyczne z chemii 10. pomoce dydaktyczne z biologii 11. pomoce dydaktyczne z logopedii 12. pomoce dydaktyczne na j. angielski 13. pracownie multimedialne jez. Ang i jez. Niem 14. zakup wyposażenia do pracowni chemicznej 15. zakup wyposażenia do pracowni fizycznej 16. zakup wyposażenia do pracowni historycznej 17. zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczej 18. zakup wyposażenia do pracowni biologicznej 19. projektory mulimedialne 20. rzutniki multimedialne 21. wizualizery 22. tablica wystawowa 23. telewizory +DVD 24. zabawki dydaktyczne dla najmłodszych klas szkół podstawowych 0-III Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) zapewnią gwarancje na sprzęt minimum 24 miesiące od dnia dostawy pomocy, 5) zapewnią transport pomocy w miejsce przeznaczenia na swój koszt i ryzyko, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów metoda spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 2 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 3 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopię, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4. Wycena (szczegółowa) pomocy, zgodnie z zał. Nr 1do SIWZ (wszystkie pozycje arkusza winny być wypełnione). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskie składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. - zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego. Ceny powinny uwzględniać: wszelkie koszty transportowe oraz inne koszty niezbędne do poniesienia a związane z dostawą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY , UL. RYNEK 1, 13-340 BISKUPIEC.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY , UL. RYNEK 1, 13-340 BISKUPIEC, POK NR 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT JEST DOFINASOWANY ZE ŚRODKÓW EFRR W RAMACH RPO WiM 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.