eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › usługi w zakresie kontroli dawki indywidualnej oraz usługi wzorcowania przyrządów dozymetrycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Gliwice: usługi w zakresie kontroli dawki indywidualnej oraz usługi wzorcowania przyrządów dozymetrycznych.
Numer ogłoszenia: 178946 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie kontroli dawki indywidualnej oraz usługi wzorcowania przyrządów dozymetrycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi w zakresie kontroli dawki indywidualnej oraz usługi wzorcowania przyrządów dozymetrycznych - w tym: zad. nr 1 - usługa w zakresie kontroli dawek indywidualnych, zad. nr 2 - usługa wzorcowania przyrządów dozymetrycznych - łącznie poniżej 207 000 euro. Dokładny opis wraz z wielkością zamówienia został opisany w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.16.00 - Usługi ochrony przed promieniowaniem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - Wykonawca wykaże, że usługi będące przedmiotem zamówienia z zakresu zadania nr 1 jak i zadania nr 2 będą wykonywane w akredytowanym laboratorium, na potwierdzenie przedstawiając (składając wraz z ofertą) aktualny certyfikat akredytacji laboratorium wydany przez Polskie Centrum Akredytacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1.Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy druk: OFERTY PRZETARGOWEJ - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy druk SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO - CENOWEJ - załącznik nr 2 do SIWZ UWAGA! W przypadku, braku w ofercie druku OFERTY PRZETARGOWEJ lub druku SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO - CENOWEJ lub ich błędnego złożenia (z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych). Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, gdyż dokumenty te nie są dokumentami, w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy pzp, a więc art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, w tym zakresie nie ma zastosowania. 3.Wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) wszystkie dokumenty i oświadczenia zawarte w części VI SIWZ - w tym załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - stosownie pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dot. zadania nr 1: 1. Zamawiający szacuje, iż w ciągu roku należy wykonać łącznie ok. 2700 odczytów kaset oraz pierścionków. Kasety dozymetryczne odczytywane będą w trybie kwartalnym, a pierścionki w trybie dwu i trzymiesięcznym. Ilości odczytów wykonywanych w ciągu roku mogą ulec zmianie w związku ze zmieniającą się ilością pracowników objętych dozymetrią indywidualną. 2. Pierwszy okres kwartalny dzierżawy dla kaset dozymetrycznych oraz dwu-lub trzy miesięczny dla pierścionków zostanie rozpoczęty 3 dni po zawarciu umowy. Dokładna ilość dawkomierzy (kaset, pierścionków) potrzebnych do wydzierżawienia na pierwszy okres pomiarowy będzie określona przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy, natomiast przed każdym kolejnym okresem Zamawiający określi dokładną ilość potrzebnych dawkomierzy, co najmniej 10 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu. 3. Strony przyjmują, że podane ceny jednostkowe obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem, iż w przypadku zmiany procentowej stawki podatku VAT, do ceny netto doliczony będzie podatek VAT według zasad określonych w ustawie o podatku od towarów i usług obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Zmiana stawki podatku VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. 4.Umowę zawiera się na okres 36 miesięcy licząc od daty jej zawarcia. 5. Z uwzględnieniem okresu na jaki Umowa została zawarta, jej przedmiot będzie realizowany sukcesywnie tzn. w okresach kwartalnych dla kaset lub dwu lub trzymiesięcznych dla pierścionków, jednakże nie dłużej niż do osiągnięcia górnej granicy umówionego wynagrodzenia określonego w Umowie. dotyczy zadania nr 2: 1. Strony zgodnie, przyjmują, że ilości wzorcowanych w ciągu roku przyrządów dozymetrycznych, mogą ulec zmianie, a to ze względu na zakup nowych niezbędnych dla Zamawiającego przyrządów (w tym przyrządów nowego typu), a także wycofanie starych przyrządów oraz na zmianę technologii pracy. 2. Strony ustalają, że podane ceny jednostkowe są niezmienne i obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem, przypadku zmiany procentowej stawki podatku VAT, do ceny netto doliczany będzie podatek VAT według zasad określonych w ustawie o podatku od towarów i usług obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Zmiana stawki podatku nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 3. Umowę zawiera się na okres 36 miesięcy licząc od daty jej zawarcia. Z uwzględnieniem okresu na jaki umowa została zawarta, jej przedmiot będzie realizowany sukcesywnie jednakże nie dłużej niż do osiągnięcia górnej granicy umówionego wynagrodzenia określonego w umowie. Projekt umowy został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.