eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Termomodernizacja budynku biblioteki w Będzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Będzin: Termomodernizacja budynku biblioteki w Będzinie
Numer ogłoszenia: 178912 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75982 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna, ul. Piłsudskiego 39, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 0-32 267 41 65, faks 0-32 267 41 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku biblioteki w Będzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych w zakresie: kompleksowej termomodernizacji budynku: -wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych. Docieplenie elewacji metodą lekką, mokrą, z zastosowaniem płyt styropianu trudno zapalnego grubości 8 cm, 10 cm i 12 cm, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, -wykonanie izolacji termicznej stropodachu. Docieplenie stropodachu z częściową wymianą pokrycia dachowego i odprowadzenia wód deszczowych, -wymiana okien i drzwi zewnętrznych, -wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, -wykonanie wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach klubu i sali konferencyjnej, -wspomaganie wentylacji grawitacyjnej w wypożyczalniach, czytelniach i szatni, -wykonanie wentylacji hybrydowej w pokojach biurowych, -wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, z modernizacją węzła cieplnego, oraz wymianą grzejników c.o., -wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie zasilania węzła cieplnego i wentylacji wywiewnej, -wykonanie instalacji odgromowej, -roboty przygotowawcze rozbiórkowe i demontażowe niezbędne od realizacji zadania, -roboty budowlane montażowe, termoizolacyjne i wykończeniowe zewnętrzne, oraz wewnętrzne, -wykonanie pozostałych robót towarzyszących realizacji zakresu związanego z termomodernizacją obiektu, -uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót. Szczegółowy zakres robót określony jest poprzez dokumentację projektową załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne załącznik nr 9 do SIWZ i przedmiary robót załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA!!! 1.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przeznaczonym do realizacji robót oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2.Wykonawca musi mieć na uwadze fakt, iż budynek na terenie, którym będzie prowadzona inwestycja jest obiektem czynnym i będzie on zobligowany zorganizować roboty budowlane w taki sposób, aby nie zakłócać działalności obiektu i bezpieczeństwa przebywających na terenie osób. Wykonawca uzgodni z Inspektorem nadzoru oraz Dyrektorem Biblioteki sposób i godziny prowadzenia robót tak, aby nie zakłócały ich pracy. Roboty budowlane nie mogą wpłynąć na pogorszenie obsługi korzystających z budynku biblioteki oraz funkcjonowania Biblioteki. Roboty mogą być wykonywane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz.6.00 - 22.00, w soboty w godz. 6 - 16. 3.Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych; b) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy; c) naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót; d) ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia; 4.Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj .z 2005r. Dz. U. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. z 2010r. Dz U .Nr 185,poz 1243 ze zm.). Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach. 5.Wykonawca zobowiązany na dwa dni przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania uzgodniony z osobą wskazaną przez Zamawiającego. 6.Wykonawca przyjmując do wykonania w/w roboty obowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z normami obowiązującym i przepisami. 7.W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. 8.Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. z ( Dz. U. nr 24 poz. 1623 z 2010r. z późniejszymi zmianami). 9.Nie przewiduje się odzysku materiałów pochodzących z demontażu sieci i okien do ponownego wykorzystania. Obowiązkiem wykonawcy jest do zabezpieczenia złomu stalowo - żeliwnego pochodzącego z demontażu instalacji c.o. oraz z demontażu okien aluminiowych. Złom winien być zabezpieczony przez Wykonawcę, przekazany do składnicy złomu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Środki finansowe pochodzące ze sprzedaży złomu są należnością Zamawiającego. 10.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji fotograficznej (wersja papierowa i elektroniczna) obrazującej postęp realizacji robót, która winna stanowić załącznik do przedstawianych Zamawiającemu faktur częściowych i faktury końcowej. 11.Wykonawca przedłoży inspektorowi nadzoru, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię (karty przekazania odpadów) do unieszkodliwienia, w momencie rozliczenia robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider konsorcjum CZAK Wielobranżowy Zakład Usługowy,członek konsorcjum: Instalmedia Sp.z o.o.,PIB REN-BUD Sp. z o.o., ul. Nałkowskiej 48, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1353901,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1424141,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1212143,38 / Oferta z najwyższą ceną: 1986789,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.