eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Nadbudowa i przebudowa skrzydła północnego szpitala - stan surowy zamknięty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Olsztynek: Nadbudowa i przebudowa skrzydła północnego szpitala - stan surowy zamknięty
Numer ogłoszenia: 178912 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, fax 089 5194813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: g.tomaszewski@ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa i przebudowa skrzydła północnego szpitala - stan surowy zamknięty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych,roboty ziemne, roboty budowlane, zbrojenie betonu, żelbet, izolacje przeciwwilgotnościowe, konstrukcje drewniane, zabezpieczenie drewna,pokrycia dachowe, obróbki blacharskie,stolarka okienna i drzwiowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 25 000,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp 5. Przeprowadzą co najmniej 60% robót objętych zamówieniem własnymi środkami, co oznacza, iż musi on dysponować sprzętem, materiałami, zasobami ludzkimi i finansowymi niezbędnymi do zrealizowania niniejszego procentowego udziału w zamówieniu. 6.Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; tj. co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstwaie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa ust.3 na druku ZP-17
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany wg załączonych przedmiarów robót obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych i instalacyjnych z cenami jednostkowymi i wartością robót sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów (służącymi jako część pomocnicza do projektu), specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót oraz dokumentacji projektowej. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Wypełniony Harmonogram rzeczowo - finansowy wg. wzoru opracowanego przez zamawiającego. 4.Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 6.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 12.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 13.Wykaz zatrudnionej stałej kadry inżynieryjno - technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającej uprawnienia (na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. Nr 83, poz. 578/) w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień wymienionych w nim osób oraz kserokopie zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 14.Wykaz podmiotów - podwykonawców (jeżeli zakres robót nie będzie wykonany przez wykonawcę w całości i pełnym zakresie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres i wartość wykonywanych przez nich prac 15.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; tj. co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 1000.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 16.Potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (OC delikt i OC kontraktowe) na kwotę nie mniejszą niż 1000.000 zł. 17.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1000.000 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 18.Harmonogram rzeczowo - finansowy (według wzoru, który stanowi załącznik do oferty) 19.Oświadczenie - zobowiązanie wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed wyznaczonym przez zamawiającego terminem podpisania tejże umowy w wysokości 7% ceny ofertowej brutto - art. 147 i art. 150 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum firm lub spółka cywilna główny partner musi spełnić min. 70% tego wymagania, a pozostałą część jego partnerzy. Konsorcjum lub spółka łącznie musi spełnić 100% powyższego wymagania; 20.Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić nie mniej niż 60% robót objętych zamówieniem własnymi siłami; 21.Oświadczenie o przyjęciu bez uwag warunków zamawiającego zawartych w niniejszej SIWZ oraz postanowień określonych we wzorze umowy; 22.Oświadczenie, że żądane wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym zawartym w dokumentacji projektowej i niniejszej SIWZ; 23.Oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z placem budowy i uzyskał wszelkie niezbędne informacje do wyceny zamierzenia oraz zobowiązuje się na czas realizacji ubezpieczyć przedmiot umowy od następstw klęsk żywiołowych, zniszczeń powstałych wskutek działania lub niedopatrzenia wykonawcy, nieszczęśliwych wypadków osób trzecich itd.; 24.Oświadczenie, że wykonawca przeanalizował dokumentację projektową i nie wnosi do niej uwag; 25.Oświadczenie o związaniu ofertą na okres 30 dni licząc od dnia, w którym upłynął termin składania ofert; 26.Oświadczenie wykonawcy określające, które informacje i dokumenty o ile takie wystąpią są tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 153, poz. 1503 z 26.06.2003r.). Wszystkie informacje i dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy spiąć i umieścić w oddzielnej kopercie opisanej: Informacje tylko dla zamawiającego - tajemnica przedsiębiorstwa. Jeżeli takie informacje znajdą się w innej części oferty, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ich ujawnienie - art. 8 ust. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek w dziale zaopatrzenia lok.248- administracja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2008 godzina 10:00, miejsce: recepcja Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.