eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawy konserw mięsnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Olsztyn: Dostawy konserw mięsnych
Numer ogłoszenia: 178898 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, fax 089 5422815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy konserw mięsnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: łopatka konserwowa, szynka konserwowa, pasztet z indyka- 18470 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium w wysokości 3.600 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie produkcji lub wprowadzania do obrotu środków spożywczych właściwej dla przedmiotu zamówienia, 2)posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą, a środki spożywcze znajdują się w zakresie jego działalności, 3)posiadający potwierdzone wykonanie nie mniej niż dwóch odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Łączna wartość dwóch dostaw nie może być mniejsza niż 180 000 zł, 4)posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 36 000 zł, 5)posiadający ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej działalność gospodarczą, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy . Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z przedsiębiorców będący wspólnikiem spółki cywilnej i członkiem konsorcjum, 2)oświadczenia o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów (podstawa: § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. 06.87.605): 1)decyzji administracyjnej o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydanej na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 06.17.127 z dnia 2 lutego 2006 r. przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia lub przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 882/2004 na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o wprowadzeniu i utrzymywaniu procedur opartych o zasady HACCP (podstawa: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225), 3)zaświadczenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych) wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, 4)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione dla każdego wspólnika w okresie wskazanym wyżej oraz umowę spółki. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)wykazu dostaw z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) potwierdzającego, że Wykonawca wykonał należycie nie mniej niż dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odbiorcy, potwierdzające należyte wykonanie dostaw ze wskazaniem danych ujętych w Wykazie Dostaw. 2)wykazu Podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (określoną w rozdziale V, ust. 1pkt. 5), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Gdy informacja zawierać będzie określenia, że Wykonawca posiada zdolność kredytową lub też rachunek w kwocie np. ześciocyfrowej (zostanie uznana za kwotę równą 100 000 PLN) lub pojęcia np. obrotów, sald,lokat itp., z których jednoznacznie nie wynika wielkość kwoty - uznane zostanie, że dokument nie potwierdza spełnienia warunków. 2)aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1)pkt 4, 5 i 7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2)pkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2, powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.W celu potwierdzenia, że oferowane środki spożywcze (dostawy) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający żąda dołączenia do oferty Świadectw Jakości Handlowej wydanych przez WIJHARS.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olsztyn ul. Saperska 1 bud.nr 2 p.219. Wniosek przesłać na fax 089 542 28 15. Płatność 25PLN przy odbiorze za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Olsztyn ul.Saperska 1 kancelaria jawna budynek nr 1 pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.