eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Budowa kanalizacji deszczowej od ul. M.C. Skłodowskiej, Piaskowej, Żołnierskiej do rowu melioracyjnego przy ul. Wojska Polskiego w Mrągowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Mrągowo: Budowa kanalizacji deszczowej od ul. M.C. Skłodowskiej, Piaskowej, Żołnierskiej do rowu melioracyjnego przy ul. Wojska Polskiego w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 178886 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7413256, fax 089 7412874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej od ul. M.C. Skłodowskiej, Piaskowej, Żołnierskiej do rowu melioracyjnego przy ul. Wojska Polskiego w Mrągowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę kanalizacji deszczowej od ul. M.C. Skłodowskiej, Piaskowej, Żołnierskiej do rowu melioracyjnego przy ul. Wojska Polskiego w Mrągowie wykonać zgodnie z: 1. Projektem budowlano wykonawczym: Kanalizacja deszczowa ul. Skłodowska, Piaskowa, Żołnierska w Mrągowie opracowanego przez biuro projektów NOW-EKO Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn; 2. Projektem Inwentaryzacji szczegółowej zieleni i gospodarki szata roślinną; 3. Przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 5. Decyzją pozwoleniem na budowę; 6. Wszelkimi uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji. Zakres rzeczowy zamówienia Szczegółowe zakresy robót wg: 1. Przedmiaru Robót - Kanalizacja deszczowa: a/ Gospodarka szatą roślinną; b/ Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe; c/ Roboty ziemne; d/ Roboty montażowe; e/ Rów odpływowy z wylotem i nasyp przy separatorze; f/ Demontaże i ponadto: 1. Odpowiednie oznakowanie terenu objętego robotami. 2. Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy z GDDKiA Oddział w Olsztynie. 3. Uzyskanie przez Wykonawcę zgody na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi powiatowej. 4. Prowadzenie robót zgodnie z warunkami wydanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie, Nr PZD-7332/39/08 z dnia 11.06.2008r. 5. Prowadzenie robót zgodnie z warunkami Telekomunikacji Polska S.A., Uzgodnienie Nr 43131/08 z dnia 02.06.2008r. 6. Prowadzenie robót zgodnie z uzgodnieniem ENERGA - OPERATOR S.A., Nr uzgodnienia 519/2008 z dnia 19.06.2008r. 7. Przed przystąpieniem do usunięcia drzew i krzewów należy uzyskać stosowne zezwolenie właściwego organu. 8. Przywrócenie otoczenia terenu objętego robotami do pierwotnego stanu. 9. Przywrócenie usuniętych podczas robót znaków geodezyjnych. 10. Protokólarne przekazanie wykonanych robót wraz z dokumentacją powykonawczą, atestami i świadectwami Zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w celu uzyskania efektu budowlanego zgodnego z obowiązującymi przepisami, normami i normatywami a przede wszystkim z warunkami technicznymi związanymi z przedmiotem zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) zgodnie ze Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Nr 29/OPZ/341/2008..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 14 września 2006 r. z późn. zm) 5. Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy .Punkt 6 formularza ofertowego. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwie referencje). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty 6. Wykaz osób (kierownictwa) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 7. Sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy wg przedmiaru robót. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty . 8. Wskaźniki cenotwórcze kosztorysu ofertowego do rozliczenia ewentualnych prac dodatkowych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. 9. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót z rozbiciem na miesiące w odniesieniu do każdego działu lub elementu robót kosztorysu ofertowego. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty 10. Polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty 11. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te będą stanowić załączniki nr 10 i 11 do oferty. Wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.