eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 101 W PODZIALE NA III CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Gdańsk: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 101 W PODZIALE NA III CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Numer ogłoszenia: 178829 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67867 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 101 W PODZIALE NA III CZĘŚCI ZAMÓWIENIA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 (Roboty budowlane); 45442100-8 (Roboty malarskie); 45111300-1 (Roboty rozbiórkowe); 45400000-1 (Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych); 45410000-4 (Tynkowanie); 45421132-8 (Instalowanie okien); 45443000-4 (Roboty elewacyjne); 45233140-2 (Roboty drogowe); 45233200-1 (Roboty w zakresie różnych nawierzchni); 45233220-7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg); 45233253-7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych). 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101, w podziale na III części zamówienia: 1) Cześć I: roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń nr 207 i 208 oraz schodów w Budynku A Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101; 2) Cześć II: roboty budowlane polegające na remoncie elewacji Auli B Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101; 3) Cześć III: roboty budowlane polegające na remoncie parkingu nr 4 Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101. 3. Przedmiotem części I są roboty budowlane, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1), obejmujące swym zakresem m.in. następujące prace: 1) roboty remontowe ogólnobudowlane, 2) wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami (wewnętrznymi i zewnętrznymi), 3) demontaż starych balustrad, 4) rozebranie okładzin lastrykowych, 5) ułożenie nowych okładzin z gresu mającego zastosowanie na okładziny schodowe, 6) wykonanie i montaż nowych balustrad, 7) wywiezienie gruzu z robiórki. 4. Przedmiotem części II zamówienia są roboty budowlane, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2), obejmujące swym zakresem prace budowlane i konserwatorskie polegające na przywróceniu wyglądu elewacji do formy pierwotnej i usunięciu przyczyn i skutków destrukcji obiektu oraz zabezpieczeniu go przed dalszym niszczeniem. W skład robót budowlanych wchodzą m.in. następujące prace: 1) wygrodzenie terenu i zadaszenie niezbędnych przejść nad ciągami pieszymi, 2) rozbiórka opaski betonowej przy budynku, 3) montaż rusztowania i demontaż po zakończeniu prac, 4) uzupełnienie spoin muru ceglanego, 5) skucie wszystkich luźnych tynków z elewacji, 6) naprawa elewacji ceglanej poprzez wzmocnienie preparatami chemicznymi i wklejenie cegły, 7) odsolenie muru ceglanego kompresami, 8) skucie wszystkich luźnych i zmurszałych spoin cementowych i cementowo-wapiennych, 9) uzupełnienie spoin kitami szpachlowymi, 10) czyszczenie elewacji agregatem hydroponicznym, 11) prace murarskie polegające na uzupełnieniu cegieł w murze, 12) naprawa spękań murów w tym uszczelnienie rys za pomocą iniekcji ciśnieniowej żywicami, 13) piaskowanie murów, 14) wykonanie miejscami tynków nakrapianych, 15) hydrofobizacja muru preparatami chemicznymi, 16) drobne prace dekarskie, 17) czyszczenie i pomalowanie elementów stalowych elewacji, 18) malowanie elewacji farbą silikonową, 19) odkopanie i zasypanie ścian fundamentowych do wykonania izolacji, 20) uszczelnienie od zewnątrz ścian fundamentowych (metodą hydroizolacji), 21) wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji bezciśnieniowej, 22) wykonanie niezbędnych drenaży, 23) wykonanie opaski ze żwiru wokół budynku. 5. Przedmiotem części III zamówienia są roboty budowlane, o których mowa w pkt. 2 ppkt 3), obejmujące swym zakresem m.in. następujące prace: 1) rozebranie obrzeży trawnikowych, 2) wykonanie krawężników drogowych oraz obrzeży, 3) wykonanie podbudowy pod warstwy asfaltowe, 4) frezowanie nawierzchni asfaltowej, 5) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznych, 6) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - dwukrotne, 7) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwy podkładowej i ścieralnej), 8) renowacja istniejących słupków rozgraniczających parkingi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna - załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiedni do części I, II, III). 8.Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9.Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w pkt 7, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1), 2), 3), na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiedni do części I, II, III). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 11. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cześć I: roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń nr 207 i 208 oraz schodów w Budynku A Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Labar Lech Labudda, ul. Niedźwiednik 20, 80-292 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125659,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84833,10

  • Oferta z najniższą ceną: 84833,10 / Oferta z najwyższą ceną: 119316,12

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Cześć II: roboty budowlane polegające na remoncie elewacji Auli B Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Labar Lech Labudda, ul. Niedźwiednik 20, 80-292 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246337,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221892,00

  • Oferta z najniższą ceną: 221892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221892,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Cześć III: roboty budowlane polegające na remoncie parkingu nr 4 Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 101.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Labar Lech Labudda, ul. Niedźwiednik 20, 80-292 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149325,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104027,25

  • Oferta z najniższą ceną: 104027,25 / Oferta z najwyższą ceną: 122446,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.