Ogłoszenie z dnia 2006-04-06
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Poznań: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Onkologii, do kontaktów: KATARZYNA WITKOWSKA; SYLWIA KRZYWIAK, ul. Garbary, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948, e-mail: zaopatrzenie@wco.pl, WWW.WCO.PL. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WÓZKIE LEŻĄCE, WÓŻKI DO ZWŁOK, FOTEL LARYNGOLOGICZNY, STÓŁ DO BADAŃ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 50.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STOJAKI DO KROPLÓWEK. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 17.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŁÓŻKA SZPITALNE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.21.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 310.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.23.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 45.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WÓZKI SIEDZĄCE DO PRZEWOŻENIA CHORYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.31.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7.200,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LAMPY BEZCIENIOWE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LAMPY BAKTERIOBÓJCZE PRZEPŁYWOWE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.15.83.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 52.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONITORY PACJENTA WIELOFUNKCYJNE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.51.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIATERMIA CHIRURGICZNA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 12.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STOLIKI ZABIEGOWE, OPERACYJNE, WÓZKI DO LEKÓW. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 25.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONTENERY DO STERYLIZACJI. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POMPY INFUZYJNE, DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO I STRZYKAWKOWE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.41.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 160.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZAFA LEKARSKA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STACJA PLANOWABNIA LECZENIA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.15.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1.200.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DETEKTOR PROMIENIOWANIA GAMMA WRAZ Z PRÓBNIKIEM. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.15.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 150.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: APARAT USG Z SYSTEMEM CYFROWEGO ZAPISU OBRAZU. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.22.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1.200.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: APARAT RTG. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.16.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 450.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SKANER TOMOGRAFII POZYTONOWEJ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 9.000.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NÓŻ WODNY DLA BLOKU OPERACYJNEGO. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 260.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: URZADZENIA DO PODGRZEWANIA KRWI I PŁYNÓW. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 28.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM DO OGRZEWANIA PACJENTA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: URZĄDZENIE DO SZYBKIEGO PRZETACZANIA PŁYNÓW I OGRZEWANIA PACJENTA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 40.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PULSOKSYMETRY. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 22.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NARZĘDZIA CHIRURGICZNE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.90.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 400.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEKI. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3.100.000.-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEKI. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3.200.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODCZYNNIKI DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH + DZIERĄZAWA APARATU DO BADAŃ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 410.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODCZYNNIKI DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 85.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODCZYNNIKI I AKCESORIA DO BADAŃ BIO VIU. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 62.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZYNNNIKI DO ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 34.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY KONTROLNE - SUROWICE DO PROGRAMU KONTROLI JAKOŚCI. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 12.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 182.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 494.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 200.500,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZET MEDYCZNY. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 374.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nici - materiał szewny chirurgiczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.24. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1.200.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1.400.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie do masażu sekwencyjnego kończyn. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.22.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 12.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: laryngoskopy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4.500,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: inhalatory. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4.000,-. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EZ/2007/2006.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa czujników SpO2, do oksymetrii mózgowej i do nieinwazyjnego pomiaru hemoglobiny oraz czujników temperatury i rektalno-przełykowych wraz z oprzyrządowaniem
- Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) i urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza (szt.1) na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.