eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Odśnieżanie dróg i chodników oraz likwidacja śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających na drogach i chodnikach w miejscowościach na terenie gminy Święta Katarzyna.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Święta Katarzyna: Odśnieżanie dróg i chodników oraz likwidacja śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających na drogach i chodnikach w miejscowościach na terenie gminy Święta Katarzyna.
Numer ogłoszenia: 178789 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Święta Katarzyna , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg i chodników oraz likwidacja śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających na drogach i chodnikach w miejscowościach na terenie gminy Święta Katarzyna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dwie części zadania: 1.Część I: zakres prac (załącznik nr 1): odśnieżanie dróg gminnych zgodnie z załączonym wykazem, zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką uszorstniającą, łączna ilość kilometrów dróg - 28 529,00 mb (wykaz ulic i chodników zał. nr 2). Sprzęt i materiały zapewnia wykonawca. 2.Część II: zakres prac (załącznik nr 1): odśnieżanie chodników gminnych zgodnie z załączonym wykazem, zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką uszorstniającą, łączna ilość chodników 3 870,00 mb (wykaz ulic i chodników zał. nr 2). Sprzęt i materiały zapewnia wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: posiadają wymagane uprawnienia, byli wykonawcą w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawcą co najmniej dwóch robót polegającej na wykonaniu odśnieżaniu dróg, do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferty, 2. podane ceny jednostkowe i wartości stanowiące podstawę oceny ofert, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie lub wis do ewidencji musi zawierać zakres prowadzonej działalności dotyczący transportu i pracy sprzętu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4. porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, w porozumieniu wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 5. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę, 6. oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Do oferty winna być dołączone porozumienie konsorcjum zawierające - oznaczenie stron umowy, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres gwarancji, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, określenie sposobu ustania konsorcjum, 7. wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 8. dysponują telefonem stacjonarnym z faksem i telefonem komórkowym - w dniu podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany do podania numerów telefonów i numeru faksu oraz osób odpowiedzialnych za kontakt z Zamawiającym, 9. oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, 10. oświadczenia spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, 11. dysponują sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych niniejszym przetargiem, 12.zaakceptowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Święta Katarzyna, ul. Zernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Święta Katarzyna, ul. Zernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, kancelaria, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.