To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Kraków: Opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz
przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu
terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP
Numer ogłoszenia: 178763 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159231 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP. Zakres zamówienia oraz warunki jego wykonania opisuje umowa wraz z załącznikiem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Monitorowanie jakości usług publicznych jako element zintegrowanego systemu zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
- Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., Aleje Jerozolimskie 179, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53874,00
Oferta z najniższą ceną: 53874,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53874,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr postępowania: OR-10.271.127.2012), a objętego umową W/II/61/OR/1/2013 z dnia 21 maja 2013 r. W przedmiotowym postępowaniu występują łącznie wszystkie przesłanki wynikające z treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiące podstawę wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: - nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, - zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, - zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, - zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, - zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W ramach zamówienia zmodyfikowany zostanie interfejs Sytemu STRADOM umożliwiający pobieranie danych dotyczących zaangażowania lat przyszłych w przedsięwzięciach wieloletnich, które będą pobierane z interfejsu Systemu OTAGO (dane te nie były dostępne na etapie budowy interfejsów w roku 2014) oraz zostaną udostępnione w raporcie Wykaz Przedsięwzięć Wieloletnich oraz wniosku o zmianę w WPF. Dodatkowo przeprowadzone zostaną szkolenia dla JST objętych upowszechnianiem (użytkowników Wersji DEMO) oraz opracowane zostaną instrukcje wdrażania Systemu STRADOM w tych jednostkach. Zarówno szkolenia jak i instrukcje wdrożenia mieszczą się w przedmiocie zamówienia podstawowego, na które składały się szkolenia i opracowanie dokumentacji Systemu i jego wdrożenia
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Aktualizacja aplikacji multimedialnych w Centrum Pieniądza NBP
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
więcej: Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.