eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 17875 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Mrągowo: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 212-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, krajowy numer identyfikacyjny 51074342700000, ul. ul. Królewiecka  , 11700   Mrągowo, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 897 412 874, e-mail zamowienia@mragowo.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OPZ.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I - REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ w tym: 1. Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej polegającej na wykonaniu nakładki z asfaltobetonu standard I, grubość warstwy 4 cm (wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni) - 250 m2, 2. Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm przy użyciu emulsji asfaltowej i grysami bazaltowymi - 650 m2, 3. Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni o głębokości do 1,5 cm i spękania - 300 m2. CZĘŚĆ II - REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO w tym: I. REMONTY CZĄSTKOWE CHODNIKÓW (MATERIAŁ BETONOWY) 1. Remont chodnika z płytek betonowych o wymiarach 35/35cm łącznie z materiałem, transportem i uzupełnieniem podsypki przy ubytkach płytek do 50 % - 10 m2, 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk w miejsce istniejącego chodnika z płytek (rozebranie istniejącego chodnika, łącznie z uzupełnieniem podsypki i transportem materiałów) - 200 m2, 3. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm wibroprasowanego łącznie z wyk. rowka, podsypką, materiałem i transportem - 100 mb, 4. Ustawienie obrzeża chodnikowego o wymiarach 30x8cm z ceną obrzeża, transportem, wykonaniem rowka i podsypki - 100 mb. II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BETONOWYCH 1. Remont nawierzchni betonowych o głębokości ubytku do 4 cm z obcięciem krawędzi i transportem materiałów (przy użyciu betonu B-30) - 10 m2. III. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI Z TRYLINKI - nie planuje się. IV. REMONTY NAWIERZCHNI Z PŁYT ŻELBETOWYCH - nie planuje się. V. REMONTY NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ 1. Rozebranie nawierzchni z kostki, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm ponowne ułożenie kostki i ubicie (bez ceny kostki) - 20 m2. VI. REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO (z transportem materiałów do miejsca robót) 1. Wykonanie nowego słupka, pomalowanie, ustawienie z zabetonowaniem - 50 szt. 2. Wykonanie nowej tablicy okrągłej wraz z montażem - 25 szt. 3. Wykonanie nowej tablicy trójkątnej wraz z montażem - 10 szt. 4. Wykonanie nowej tablicy prostokątnej wraz z montażem - 15 szt. 5. Wykonanie nowej tabliczki z dodatkową informacją umieszczaną pod znakiem np. Nie dotyczy mieszkańców posesji, wraz z montażem - 22 szt. 6. Montaż gotowych tablic znaków pionowych na istniejących słupkach bez względu na wymiar tablic (bez ceny znaków) - 120 szt. 7. Demontaż tablic znaków pionowych bez względu na wymiar z transportem na miejsce składowania - 120 szt. 8. Ustawienie gotowego słupka do znaków pionowych (bez ceny słupka) - 74 szt. 9. Demontaż słupka do znaków pionowych z transportem na miejsce składowania - 74 szt. 10. Nowe lustro drogowe wraz z montażem - 2 szt. VII. REMONT OZNAKOWANIA POZIOMEGO (z usunięciem starego oznakowania) 1. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farba rozpuszczalnikową z materiałem odblaskowym, z transportem materiałów - 1000 m2, VIII. REMONT BARIER ŁAŃCUCHOWYCH (z transportem materiałów do miejsca wbudowania) 1. Ustawienie nowego słupka z malowaniem i zabetonowaniem - 10 szt. IX. REMONT ELEMENTÓW MOSTOWYCH - nie planuje się. X. REMONT BARIER ENERGOCHŁONNYCH I SZTYWNYCH 1. Ustawienie nowej bariery sztywnej z rury O60 o kolorze żółtym - 55 mb. XI. REMONT STUDNI REWIZYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH - nie planuje się. XII. TRANSPORT MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG BETONOWYCH I GRUNTOWYCH 1. Dowóz kruszywa 20-60 mm naturalnego lub z przekruszonego betonu z transportem, załadunkiem i ceną materiału - 20 t. XIII. WYKONANIE PODBUDOWY 1. Wykonanie podbudowy tłuczniowej (tłuczeń łamany 40-60mm) gr. 20 cm po zagęszczeniu i zaklinowaniu - 30 m2. XIV. PROFILOWANIE POBOCZY - nie planuje się. XV. REMONT OZNAKOWANIA SYSTEMU INFORMACJI MIEJSKIEJ (z transportem materiałów do miejsca robót) - nie planuje się. XVI. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI II ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego - 150 godz. 2. Praco koparko - spycharki lub koparko - ładowarki - 10 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej - 65 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton - 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony - 74 godz. 6. Praca walca samojezdnego gładkiego - 66 godz. Zamawiający przewiduje zmianę ilości wyżej wymienionych prac lub objęcie zamówieniem prac nieplanowanych, a dokładny wykaz robót dla części I i II przedmiotu zamówienia przewidzianych do wykonania ujęto w Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej oraz Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania remontów). UWAGA 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z póź. zm.) osób wykonujących wszystkie czynności określone w dwóch częściach zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 6. Powyższy wymóg określony w ust. 1 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT60975.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Transportowych i Budowlanych TRANSPER,  zu.transper@wp.pl,  ul. Mazurska 42,  11-400,  Kętrzyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122357.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZUK Lubowidzki Sp. z o.o.,  zuk.lubowidzki@vp.pl,  ul. Młodkowskiego 2A,  11-700,  Mrągowo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150500.00150500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150500.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.