eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa sprzętu jednorazowego - ogólny (strzykawki, igły, przyrządy, kraniki itp).



Ogłoszenie z dnia 2006-04-06

POZYCJA 17874

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Bydgoszcz: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - SPZOZ, do kontaktów: Dariusz Wojcieszak, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, fax 052 3786110, e-mail: dariuszwzp@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego - ogólny (strzykawki, igły, przyrządy, kraniki itp). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.13.10, 33.14.13.20, 33.14.16.24. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro Szacunkowy koszt bez VAT: 994 736,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: implanty neurochirurgiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow 750 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednorazowy laparoskopowy i akcesoria do sprzętu elektrochirurgicznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.20.00, 33.16.80.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pon. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednorazowy do anastezji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.17.10.00, 33.17.11.00, 33.17.11.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: implanty ortopedyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.32.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt do koronaroplastyki i koronarografii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.32.20, 33.12.41.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednorazowy angiografia i angioplastyka. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.17.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednorazowy do kardiochirurgii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.22.20, 33.16.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stymulatory serca. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.15.82.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pon. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednoarzowy ogólny (cewniki, elektrody, pojemniki, itp.). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.12.00, 33.14.12.10, 33.14.12.40, 33.14.16.11, 33.14.16.20, 33.14.16.40. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 12.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednoarzowy na sale zabiegowe i operacyjne (protezy naczyniowe, klipsy, cewniki itp). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.22.00, 33.16.80.00, 33.14.10.00, 33.14.12.00, 33.14.12.40, 33.14.14.11, 33.14.16.40, 33.14.16.41, 33.14.16.42. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pon. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy produktów leczniczych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00, 33.14.15.40, 33.14.15.50. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów opatrunkowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.10, 33.14.11.11, 33.14.11.12, 33.14.11.13, 33.14.11.14, 33.14.11.15, 33.14.11.19, 33.14.11.18. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy leków, opatrunków, produktów leczniczych, witamin itp dla apteki otwartej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00, 33.14.11.10, 33.14.11.11, 33.14.11.12, 33.14.11.13, 33.14.11.14, 33.14.11.15, 33.14.11.19, 33.14.13.10, 33.14.13.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 750 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie dokumentacji ochrony przeciwpożarowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pow. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: pon. 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 22.06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 28.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.