eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytel › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 - etap I



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 17873 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Rytel: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369481


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Rytlu, krajowy numer identyfikacyjny 77155487900000, ul. ul. ks. A. Kowalkowskiego  6, 89642   Rytel, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 398 51 98, faks 52 398 51 98, e-mail zsrytel@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): zsrytel.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSR.261.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 - etap I. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) Prace budowlane - roboty rozbiórkowe na parterze budynku: ? demontaż stolarki drzwiowej, ? wykonanie otworów w ścianach, ? rozebranie istniejących posadzek, ? demontaż instancji co, ? demontaż instalacji wod - kan, ? demontaż instalacji elektrycznych i niskoprądowych, ? skucie istniejących tynków, ? zagospodarowanie terenu - etap I. b) Prace budowlane wykonywane będą metodą tradycyjną: - istniejące ściany i ścianki działowe w części przebudowy należy przemurować dostosowując do nowego układu pomieszczeń, - projektowane ściany i ścianki wewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych z płyt G-K na stelażu z profili stalowych, - kominy, - nadproża i podciągi, - stropy i stropodachy, - izolacje przeciwwodne, - izolacje termiczne, - prace wykończeniowe. c) Instalacje sanitarne ? wewnętrzna instalacja wodociągowa, ? wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, ? wewnętrzna instalacja wentylacji, ? wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania zasilana z zbiornika zewnętrznego gazem płynnym, ? instalacja gazu płynnego wraz z zbiornikiem zewnętrznym, ? instalacje elektryczne i niskoprądowe, 2. Wykonawca będzie prowadził roboty rozbiórkowe z zachowaniem maksymalnej ostrożności dokładnie przestrzegając przepisów BHP. Rozbiórki elementów konstrukcyjnych nie wolno prowadzić jednocześnie w kilku miejscach. Podczas robót należy dokonywać bieżącej oceny stanu poszczególnych elementów i w miarę potrzeb wykonać ich zabezpieczenie lub wzmocnienie konstrukcji. Wykonawca na bieżąco będzie utylizował materiały pochodzące z rozbiórek. 3. Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne: a) wejście do budynku z poziomu terenu, b) sale i wc znajdują się na poziomie parteru i są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: 5.1. Wykonywaniu robót instalacyjnych w zakresie: 5.1.1. instalacji wodociągowych, 5.1.2. Instalacji kanalizacji sanitarnych, 5.1.3. wentylacji, 5.1.4. centralnego ogrzewania, 5.1.5. gazu płynnego, 5.1.6. instalacji elektrycznych i niskoprądowych Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45331100-7, 45331200-8, 45332000-3, 45332200-5, 45332400-7, 45310000-3, 45315700-5, 45312310-3, 45314320-0, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT438729.92
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU Monika Szynwelska,  d.szynwelski@cer-bud.com,  ul. Przemysłowa 4,  89-600,  Chojnice,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 384803.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384803.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 434000
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.