eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Warszawa: Wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 178725 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105701 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 2. Przedmiot zamówienia określają: 1) Nazwa i kod CPV 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.11.12.00-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45.23.24.10-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45.31.61.10-9 instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego, 45.11.27.10-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni, 45.11.27.11-2 roboty w zakresie kształtowania parków, 45.23.21.50-8 roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 10a, 10b, 10c, 10d, 10e, 10f, 10g, 10h, 10i, 10j, 10k, 10l, 10ł do SIWZ, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 11a, 11b, 11c, 11d do SIWZ. 6) Projekty budowlano - wykonawcze remontu parku Jazdów stanowiące załącznik nr 12a, 12b, 12c, 12d do SIWZ. 7) Projekty budowlano - wykonawcze remontu ul. Jazdów stanowiące załącznik nr 13a, 13b, 13c, 13d, 13e do SIWZ. 8) Projekt stałej organizacji ruchu na ul. Jazdów wraz z projektem zmian w sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Wiejska-Piękna-Jazdów-Górnośląska stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. 9) Plan nasadzeń drzew wskazanych w Decyzji Nr 49 Z/16 Stołecznego Konserwatora Zabytków z dnia 04.02.2016 r. stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy (klauzule społeczne) wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 2 osób wykonujących czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót ogólnobudowlanych. 4. Zamawiający rozszerzy odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie: 1) robót budowlano - montażowych (nawierzchni drogowych, nawierzchni alejek parkowych, elementów odwodnienia ulicy, słupów oświetleniowych, ułożenia kabli, trwałego oznakowania poziomego, przyłącza wodociągowego oraz sieci letniej zasilającej hydranty w wodę) na okres 60 lub 66 lub 72 miesiące licząc od daty odbioru końcowego bez wad, 2) kabli, osprzętu elektrycznego, ławek, koszy na śmieci na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego bez wad, 3) zieleni na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego bez wad. 5. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie robót budowlano - montażowych (nawierzchni drogowych, nawierzchni alejek parkowych, elementów odwodnienia ulicy, słupów oświetleniowych, ułożenia kabli, trwałego oznakowania poziomego, przyłącza wodociągowego oraz sieci letniej zasilającej hydranty w wodę) stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Uwaga: Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych materiałów do podanych w dokumentacji projektowej na równoważne zamienniki posiadające stosowne atesty i certyfikaty. 6. Termin wykonania zamówienia 6.1. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2016 r. 6.2. Termin zakończenia robót oznacza gotowość nawierzchni do eksploatacji, czyli musi uwzględniać wszystkie okresy pielęgnacji i dojrzewania podbudów i spoin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUB ADROG Sp. J. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 m 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5801957,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2555235,57

  • Oferta z najniższą ceną: 2555235,57 / Oferta z najwyższą ceną: 3140634,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.