To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Słupsk: Przebudowa drogi powiatowej nr 1168G wraz z przebudową i budową sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Wieszyno
Numer ogłoszenia: 178719 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72077 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1168G wraz z przebudową i budową sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Wieszyno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy drogi powiatowej nr 1168G wraz z przebudową i budową sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Wieszyno. 2. Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Słupsk. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) inwestycja prowadzona na działkach nr 29/3, 31, 28, 15/9, 15/10, 127, 128, 22, 25/1, 25/3, 25/5, 3/1, 97, 101, 23/6, 119, 116, 29/1, 94/4, 90/1, 19/1, obręb Wieszyno, 2) wykonanie robót drogowych i sanitarnych zgodnie z załączonym projektem, z tym że z pominięciem przebudowy odcinka drogi powiatowej oznaczony jako E-F o długości 242,45 mb - przedmiot zamówienia nie obejmuje tego odcinka, 3) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni i elementów infrastruktury drogowej wraz z transportem, 4) rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej (zgodnie z projektem) z wykorzystaniem części istniejącej sieci deszczowej, 5) budowę separatora piasku zintegrowanego z lamelowym separatorem ropopochodnych, 6) wykonanie krawężników betonowych na ławach betonowych, 7) wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (AC) szerokości 5,0 m, 8) rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych chodników szerokości min. 1,5 m (lokalne zwężenia do 1,25 m) z kostki betonowej gr. 6 cm - kolor szary z pasem prowadzącym przy krawędzi koloru czerwonego, 9) budowę zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm - kolor czarny lub płyty betonowej typu JOMB (wg projektu), 10) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej szerokości 0,5 m, 11) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm, 12) odtworzenie istniejących rowów i skarp wzdłuż drogi wraz z ich humusowaniem i obsianiem mieszankami traw, 13) wycięcie drzew wraz z karczowaniem pni - dłużyce należy wywieźć do ZGK Sp. z o.o. Jezierzyce, 14) nasadzenie drzew w ilości 39 sztuk gatunku grab pospolity w terminie do 30.04.2017 (drzewa wysokości 160-180 cm, obwód pnia 6-8 cm na wysokości 130 cm z 1 palikiem). Miejsce nasadzeń wskaże Zamawiający 15) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 16) wykonanie i zatwierdzenie przez właściwe organy tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, 17) wykonanie przez Wykonawcę i zatwierdzenie przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego 18) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. 5. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 9. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 10. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami lub SIWZ Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. UWAGA: okres gwarancji jest z kryterium oceny ofert.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EGIDA, Włynkówko 49A, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1779108,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 970875,25
Oferta z najniższą ceną: 970875,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1499005,43
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
- Dostawa odczynników do wykonania ok. 192 800 oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do wykonania badań koagulologicznych - 52/TP/2024
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
- Dostawa środków odkażających - 51/TP/2024
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- Modernizacja sieci ciepłowniczej w Pyskowicach
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.