eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL.SPORACKIEJ 19 W KRASIEJOWIE NA POMIESZCZENIE BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ ORAZ IZBĘ HISTORII WSI - dostawa i montaż elementów wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Ozimek: PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL.SPORACKIEJ 19 W KRASIEJOWIE NA POMIESZCZENIE BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ ORAZ IZBĘ HISTORII WSI - dostawa i montaż elementów wyposażenia
Numer ogłoszenia: 178699 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162721 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL.SPORACKIEJ 19 W KRASIEJOWIE NA POMIESZCZENIE BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ ORAZ IZBĘ HISTORII WSI - dostawa i montaż elementów wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do nowo utworzonej biblioteki i izby historii wsi w Krasiejowie przy ul. Sporackiej 19. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - operacja, która odpowiada warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. II.Zamówienie obejmuje dostawę elementów wyposażenia, mebli i ich montaż w szczególności tj.: regały biblioteczne i na pisma oraz ladę biblioteczną, 2 komputery, witryny szklane, biurka, krzesła, a także pozostałe elementy wyposażenia pomieszczeń. III.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są określone w Projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ. IV.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia uwzględniając wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki mebli. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. V.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) w miejsce wskazane przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. VI.Zamawiający wymaga, aby na oferowane meble Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości na przedmiot zamówienia - umowy (licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia - umowy) na okres:24 miesiące,Wykonawca wyda Zamawiającemu jednocześnie z przedmiotem zamówienia dokumenty gwarancyjne, co do jakości przedmiotu umowy wystawione przez siebie lub producenta. VII.Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. VIII.Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. IX.Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. X.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. XI.Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek 39.17.10.00 - Witryny wystawowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - operacja, która odpowiada warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE DOM, UL. KOŚNEGO 64/2, 45-372 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61953,87

  • Oferta z najniższą ceną: 61953,87 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.