To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Iława: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie przez okres 12 miesięcy nr sprawy 15/2015
Numer ogłoszenia: 178696 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112244 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie przez okres 12 miesięcy nr sprawy 15/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie przez okres 12 miesięcy nr sprawy 15/2015 w następujących zakresach: Zadanie nr 1 - Transport sanitarny a)Przewóz chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji leczenia), b)Przewóz chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji leczenia), c)Transport materiału biologicznego oraz odbieranie wyników badań laboratoryjnych, histopatologicznych i innych zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, d)Transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu u Zamawiającego, e)Innych zleconych przewozów. Zadanie nr 2 - Transport specjalistyczny a)Przewóz pacjentów karetką S ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnymi z określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. 2.Usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone będą środkami transportu - Zadanie nr 1 (pojazd sanitarny typu A2), Zadanie nr 2 (pojazd sanitarny typu C), stanowiącymi własność Wykonawcy (wyposażonymi zgodnie z wymaganiami) oraz przez kierowców Wykonawcy w szacunkowych ilościach wyliczonych na podstawie danych wynikających z realizacji transportów sanitarnych za ostatni rok. Zadanie nr 1 Szacunkowa ilość kilometrów - 209 000 km rocznie Szacunkowa ilość godzin - 6 450 godzin rocznie Zadanie nr 2 Szacunkowa ilość kilometrów - 15 000 rocznie Szacunkowa ilość godzin - 270 godzin rocznie 3.Kierowcy Wykonawcy muszą posiadać stosowne kwalifikacje do obsługi karetki. Oprócz świadczenia usług transportu sanitarnego są zobowiązani do wykonywania czynności sanitariusza. Ponadto podczas realizacji umowy kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do wykonywania poleceń pracowników Zamawiającego, w szczególności lekarzy, ratowników medycznych oraz dyspozytora. 4.Przystąpienie do wykonania zleconych usług powinno nastąpić dla zadania nr 1 - nie później niż w ciągu 20 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faxem), dla zadania nr 2 - nie później niż w ciągu 80 minut od otrzymania zlecenia. Czas przystąpienia do realizacji zleconej usługi obejmuje czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia zapotrzebowania na usługę przez Zamawiającego do momentu podstawienia we wskazanym miejscu środka transportowego do jego dyspozycji. 5.Świadczone usługi muszą być na wysokim poziomie jakościowym, zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz całodobowej gotowości do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego. 6.Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 roku, poz. 305). 7.Usługa powinna być świadczona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 757), 8.Fakturę za wykonaną usługę Wykonawca wystawia : W przypadku pełnej odpłatności za usługę - na Zamawiającego, W przypadku częściowej odpłatności - na Zamawiającego w wysokości na niego przypadającej, a w pozostałej części Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem, W przypadku pełnej odpłatności za usługę przez pacjenta - Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem Zasady odpłatności za usługę wynikają z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 Nr 210 Poz. 2135 ze. zm.) stosownie do art. 5 pkt. 34 i 38 w/w ustawy transport sanitarny jest świadczeniem opieki zdrowotnej o charakterze towarzyszącym świadczeniu zdrowotnemu. Zatem zasady odpłatności wynikające z art. 41 ust. 3 w/w ustawy, regulują poszczególne rozporządzenia Ministra Zdrowia wydane na podstawie art. 31d u.ś.o.z...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Transport sanitarny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U. PRO-MED. Jerzy Prądzyński Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Modrzewiowa 10, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418210,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 389280,00
Oferta z najniższą ceną: 389280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 560150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Transport specjalistyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ZANIEWSKA dr n.med. Iwona Zaniewska
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ZANIEWSKA dr n.med. Iwona Zaniewska
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ARS MED, Al. Wojska Polskiego 30A, 10-229 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94414,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91800,00
Oferta z najniższą ceną: 91800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 312300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa 500 ton kruszywa ze skały litej frakcji 0-31,5 mm
- Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 23 zadania
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Mięso i wędliny ( 1 /24 )
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej dzieci zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Wronki od 02 września 2024r. do 20 grudnia 2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.