eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Pabianice: Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania
Numer ogłoszenia: 178646 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Pabianic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.22.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 5 000,00 zł. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158 z późn.zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy : 1.w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej trzy uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do podjęcia uchwały o ich uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) obejmujące obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha oraz wykonali w tym samym okresie co najmniej 3 projekty zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w tym co najmniej jeden projekt dla miasta o wielkości min. 30 km². 2.Wykonawcy, którzy uczestniczyli w co najmniej 3 konkursach urbanistycznych oraz uzyskali w nich co najmniej jedną nagrodę. 3.wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj.: a)dysponują osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta studium. Główny projektant studium musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej trzech uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do podjęcia uchwały o ich uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.), obejmujące obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha oraz posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 projektów zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w tym co najmniej jednego projektu dla miasta o wielkości min. 30 km². b)wykonawcy, którzy dysponują co najmniej czteroosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta) w tym specjaliści w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania, co najmniej 1 z nich musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów. 4.Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Złożyli oświadczenie o spełnieniu powyższych warunków zgodnie z art. 44 ustawy. 6.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, następujących n/w dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty - wypełniony załącznik nr 3 2)Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji), 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4)Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy oraz że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz wykonanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium lub zmiany studium na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w pkt. 6.1. specyfikacji, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 6)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium lub zmiany studium wykonanych przez głównego projektanta planu (samodzielnie lub w zespole) na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w pkt. 6.3. specyfikacji. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, 7)Aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów dla głównego projektanta studium oraz członka zespołu, o którym mowa w pkt. 6.3.lit.a i b specyfikacji, 8)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie) na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w pkt. 6.3.lit.b. specyfikacji. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 9)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz konkursów urbanistycznych na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w pkt 6.2. specyfikacji. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji, 10)Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu przetargowym albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Pabianicach Pabianice ul. Kościuszki 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Pabianice ul. Zamkowa 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.