To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Wrocław: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 178629 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82983 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania. Zadanie 1 - wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, Zadanie 2 - wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania. Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik Nr 9 niniejszej SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy w Sulimowie obejmujący gminy Żórawina, Siechnice Długołęka i Czernica. Zadanie 2 - Obwód Drogowy w Mirosławicach, obejmujący gminy: Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków i Sobótka Szczegółowe lokalizacje prac stanowią odrębne pliki w formacie PDF jako załączniki do SIWZ. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji robót, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Roboty będą zlecane przez kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach, i/lub kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania i uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego; 2) sporządzenia przed przystąpieniem do robót Programu Zapewnienia Jakości oraz przedstawienia go do zatwierdzenia Zamawiającemu; 3) wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych prób, badań, uzgodnień; 4) wykonania i utrzymania na swój koszt zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, dozorowania mienia znajdującego się na terenie robót, utrzymywania jezdni wraz z dojazdami do posesji w czystości w czasie prowadzenia robót; 5) zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie ciągły bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku wykonywania oznakowania poziomego; 6) wykonania i zapewnienia należytej eksploatacji oznakowania tymczasowego stanowiącego zabezpieczenie robót i ruch zastępczy przez cały okres realizacji robót zgodnie z projektem zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem; 7) prowadzenia organizacji robót zgodnie z wymogami BHP oraz P-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robot norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca; 8) wykonania robót zgodnie z przedmiarem robót, STWiORB, zakresem rzeczowym opisanym w kosztorysie dołączonym do oferty przetargowej, ustaleniami zawartymi w SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami; 9) ponoszenia odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w czasie prowadzenia robót; 10) ponoszenia odpowiedzialności z tytułu ryzyk obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia (w tym bez ograniczeń robót, urządzeń, materiałów, sprzętu nieruchomości i ruchomości) Wykonawcy i osób trzecich; 11) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe na terenie robót w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu robót przez Wykonawcę do daty protokolarnego jego oddania (odbioru końcowego robót). 12) Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) 12 miesięcy - dla oznakowania cienkowarstwowego liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia wady lub usterki stwierdzonej w czasie odbioru, b) 36 miesięcy dla oznakowania grubowarstwowego. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 13) Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie poszczególnych etapów robót w zakresie określonym w § 6 umowy stanowiącej załącznik nr 7 i/lub 8 do SIWZ. 14) Wykonawca może zaniechać wystawiania faktur częściowych i rozliczyć całe zadanie jednorazowo po odbiorze końcowym. 15) Faktura częściowa lub ostateczna wystawiona będzie na podstawie cen jednostkowych przyjętych w ofercie i obmiarów wykonanych prac, potwierdzonych przez osobę uprawnioną do nadzorowania robót z ramienia Zamawiającego wymienioną w § 8 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 7 i/lub 8 do SIWZ. 16) Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury częściowej lub końcowej wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych oraz protokołem odbioru robót, przy czym za dzień zapłaty będzie uznawany dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Uwaga: 1) Wykonawca może nieobowiązkowo dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, celem zdobycia, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca we własnym zakresie. 2) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi. 5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (oddzielny plik). 6. Informacja o przewidzianych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego na poszczególne zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROG MAL Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 24a, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337017,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182630,56
Oferta z najniższą ceną: 182630,56 / Oferta z najwyższą ceną: 339258,14
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAL - COM Krzysztof Kędzierski, Smolec, ul. Dębowa 10, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138647,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83821,29
Oferta z najniższą ceną: 83821,29 / Oferta z najwyższą ceną: 139233,19
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Płocochowo - Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 roku z podziałem na 3 części
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni dróg w m. Osetno,,
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Osiedlowa w Kostkowicach
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.