eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Wrocław: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 178629 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82983 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania. Zadanie 1 - wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, Zadanie 2 - wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania. Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik Nr 9 niniejszej SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy w Sulimowie obejmujący gminy Żórawina, Siechnice Długołęka i Czernica. Zadanie 2 - Obwód Drogowy w Mirosławicach, obejmujący gminy: Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków i Sobótka Szczegółowe lokalizacje prac stanowią odrębne pliki w formacie PDF jako załączniki do SIWZ. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji robót, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Roboty będą zlecane przez kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach, i/lub kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania i uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego; 2) sporządzenia przed przystąpieniem do robót Programu Zapewnienia Jakości oraz przedstawienia go do zatwierdzenia Zamawiającemu; 3) wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych prób, badań, uzgodnień; 4) wykonania i utrzymania na swój koszt zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, dozorowania mienia znajdującego się na terenie robót, utrzymywania jezdni wraz z dojazdami do posesji w czystości w czasie prowadzenia robót; 5) zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie ciągły bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku wykonywania oznakowania poziomego; 6) wykonania i zapewnienia należytej eksploatacji oznakowania tymczasowego stanowiącego zabezpieczenie robót i ruch zastępczy przez cały okres realizacji robót zgodnie z projektem zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem; 7) prowadzenia organizacji robót zgodnie z wymogami BHP oraz P-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robot norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca; 8) wykonania robót zgodnie z przedmiarem robót, STWiORB, zakresem rzeczowym opisanym w kosztorysie dołączonym do oferty przetargowej, ustaleniami zawartymi w SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami; 9) ponoszenia odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w czasie prowadzenia robót; 10) ponoszenia odpowiedzialności z tytułu ryzyk obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia (w tym bez ograniczeń robót, urządzeń, materiałów, sprzętu nieruchomości i ruchomości) Wykonawcy i osób trzecich; 11) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe na terenie robót w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu robót przez Wykonawcę do daty protokolarnego jego oddania (odbioru końcowego robót). 12) Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) 12 miesięcy - dla oznakowania cienkowarstwowego liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia wady lub usterki stwierdzonej w czasie odbioru, b) 36 miesięcy dla oznakowania grubowarstwowego. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 13) Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie poszczególnych etapów robót w zakresie określonym w § 6 umowy stanowiącej załącznik nr 7 i/lub 8 do SIWZ. 14) Wykonawca może zaniechać wystawiania faktur częściowych i rozliczyć całe zadanie jednorazowo po odbiorze końcowym. 15) Faktura częściowa lub ostateczna wystawiona będzie na podstawie cen jednostkowych przyjętych w ofercie i obmiarów wykonanych prac, potwierdzonych przez osobę uprawnioną do nadzorowania robót z ramienia Zamawiającego wymienioną w § 8 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 7 i/lub 8 do SIWZ. 16) Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury częściowej lub końcowej wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych oraz protokołem odbioru robót, przy czym za dzień zapłaty będzie uznawany dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Uwaga: 1) Wykonawca może nieobowiązkowo dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, celem zdobycia, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca we własnym zakresie. 2) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi. 5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (oddzielny plik). 6. Informacja o przewidzianych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego na poszczególne zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG MAL Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 24a, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337017,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182630,56

  • Oferta z najniższą ceną: 182630,56 / Oferta z najwyższą ceną: 339258,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAL - COM Krzysztof Kędzierski, Smolec, ul. Dębowa 10, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138647,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83821,29

  • Oferta z najniższą ceną: 83821,29 / Oferta z najwyższą ceną: 139233,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.