eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksów wojskowych przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony obiektów w- KW nr 3394 w m. Sandomierz oraz KW nr 5490 Radoszki k/ Sandomierza - KW nr 4687 w m. Klikawa - KW nr 0825 w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Sandomierz: świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksów wojskowych przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony obiektów w: - KW nr 3394 w m. Sandomierz oraz KW nr 5490 Radoszki k/ Sandomierza - KW nr 4687 w m. Klikawa - KW nr 0825 w m. Brzoskwinia - KW nr 0783 w m. Wysoka Głogowska
Numer ogłoszenia: 178613 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3533 , ul. Mickiewicza 38, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323418 w. 514-530, 514-53, faks 015 8334528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3brt.sp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetrgi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksów wojskowych przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony obiektów w: - KW nr 3394 w m. Sandomierz oraz KW nr 5490 Radoszki k/ Sandomierza - KW nr 4687 w m. Klikawa - KW nr 0825 w m. Brzoskwinia - KW nr 0783 w m. Wysoka Głogowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksów wojskowych przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony obiektów w: - ZADANIE NR 1 : kompleks wojskowy nr 3394 w m. Sandomierz; kompleks wojskowy nr 5490 w m. Radoszki, - ZADANIE NR 2 : kompleks wojskowy nr 4687 w m. Klikawa, - ZADANIE NR 3 : kompleks wojskowy nr 0825 w m. Brzoskwinia, - ZADANIE NR 4: kompleks wojskowy nr 0783 w m. Wysoka Głogowska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: - ZADANIE NR 1 - 40 000 zł - ZADANIE NR 2 - 15 000 zł - ZADANIE NR 3 - 15 000 zł - ZADANIE NR 4 - 25 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Posiadają całodobowe centrum monitorowania sygnałów alarmowych. 4. Posiadają grupy interwencyjne. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Dokonają wizji lokalnej obiektów przewidzianych do ochrony. 8. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 9. Wnieśli wadium. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień. 3) Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zmówienia. 4) Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie, że oferent zapoznał się, ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji i nie wnosi istotnych zastrzeżeń. 7) Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej obiektów, których ochrona stanowi przedmiot zamówienia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń w tym zakresie. 8) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązuje się w razie wygrania przetargu podpisać umowę na zasadach określonych we wzorze stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Oświadczenie, że oferent posiada możliwość zabezpieczenia broni własnych pracowników. 10) Oświadczenie, że oferent gwarantuje czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 15 min. 11) Oświadczenie, że oferent posiada grupy interwencyjne. 12) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 25 stycznia 2006 r. 13) Oświadczenie o bieżącym realizowaniu obowiązkowego szkolenia strzeleckiego przez pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zamówienia oraz oświadczenie o odbywaniu strzelań przez wszystkich pracowników ochrony z broni będącej na ich wyposażeniu. Dokument powinien zawierać datę ostatniego strzelania wykonanego przez poszczególnych pracowników ochrony oraz miejsce wykonania strzelania z danymi teleadresowymi umożliwiającymi potwierdzenie zawartości przedmiotowego dokumentu w miejscu odbywania strzelania. należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydaną dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (kontraktową). 8) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221) 5) Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu (zawarcie umowy). 6) Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2006-2008 potwierdzonych listami referencyjnymi (w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - jakie w tym okresie wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia związane ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów). 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią (karabinek, pistolet maszynowy) pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 10) Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony wraz z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i Kierownika Kancelarii tajnej. 11) Kserokopie Poświadczeń Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, stwierdzające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub ZASTRZEŻONE oraz innych osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych - w zależności od zajmowanego stanowiska lub wykonywanej funkcji w trakcie realizacji zamówienia; 12) Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP. 13) Zastrzeżenie wykonawcy, w których złożonych dokumentach są zawarte informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3brt.sp.pl, www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 3533; ul. Mickiewicza 38; 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 3533, 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 38, budynek 58 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleks wojskowy nr 3394 w m. Sandomierz; kompleks wojskowy nr 5490 w m. Radoszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 3394 Sandomierz i 5490 Radoszki koło Sandomierza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompleks wojskowy nr 4687 w m. Klikawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 4687 KLIKAWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kompleks wojskowy nr 0825 w m. Brzoskwinia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia k/Krakowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompleks wojskowy nr 0783 w m. Wysoka Głogowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0783 Wysoka Głogowska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.