eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murów › Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Budkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Murów: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Budkowice
Numer ogłoszenia: 178610 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, fax 0-77 4214032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Budkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Budkowice na długości 612,23 mb wraz z wykonaniem wjazdu na drogę powiatową nr 1340 O. Budowana droga dojazdowa przewidziana jest jako droga bitumiczna z dywanikiem z betonu asfaltowego gr. 8 cm wykonanym na podbudowie z kamienia łamanego o średniej grubości warstwy 20 cm. Projektowana szerokość drogi wynosi 3 m. W poboczach drogi przewidziano uzupełnienie gr. 10 cm kruszywem łamanym na szerokości do 50 cm od krawędzi jezdni Odwodnienie drogi dojazdowej przewiduje się jako powierzchniowe z jednostronnym spadkiem poprzecznym z odprowadzeniem wód na tereny przyległe. Przed wjazdem na drogę powiatową należy wykonać odwodnienie liniowe na całej szerokości drogi z prefabrykatów betonowych posadowionych na ławie betonowej o wy. 25 cm x 60 cm. Ogólny zakres robót obejmuje m/in. : 1.) mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm (wjazd na drogę powiatową) - 48 m2 2.) mechaniczne korytowanie drogi w gruncie kat. III-IV na gł. 20 cm -1891,19 m2 3.) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm o grubości do 20cm - 1889,39 m2 4.) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego grubości 3 cm poprzez wyrównanie mechaniczne mieszanką mineralno-bitumiczną - 141,7 t 5.) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm - 1937,39 m2 6.) profilowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego na poboczach drogi - 660,03 m2 7.) wyrównanie podłoża poboczy kruszywem łamanym o frakcji 0 - 31,5 mm grubości 10 cm - 66,00 m2 8.) wykonanie ścieku prefabrykowanego na włączeniu do drogi powiatowej na ławie betonowej gr. 25cm i szer. 60 cm - 3 mb 9.) organizację ruchu drogowego w miejscu prowadzenia prac - zgodnie PT Na realizację przedmiotowego zadania wydane zostało pozwolenie na budowę nr 893/06 z dnia 27.11.2006r. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej ze szczególnym uwzględnieniem oględzin przepustu drogowego usytuowanego pomiędzy 4 a 5 hektometrem budowanej drogi, sprawdzenia warunków placu budowy i przebiegu trasy w terenie - celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00zł słownie złotych jeden tysiąc pięćset przed upływem do składania ofert. 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z następujących form a Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łubniany 21889700042001000601630003 a za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium budowa drogi b Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c gwarancjach bankowych; d gwarancjach ubezpieczeniowych; e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu, należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Murowie przy ul. Dworcowej 2, 46-030 Murów parter przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby Wykonawca umieścił dokument Wadium w zamkniętym nie przeźroczystym opakowaniu kopercie z oznaczeniem Wadium budowa drogi Dokumenty o których mowa w punkcie 2 ppkt. b,e muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 2.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4.Nie zalegają w uiszczaniu podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedna osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie .Posiadają uprawnienia budowlane w zakresie drogowym, oraz będącą członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali zakończyli co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 8.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 1 osobą legitymującą się nie mniej niż 3 letnim stażem w zakresie kierowania robotami drogowymi. 9.Nie zalegają z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie ,że uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia 2.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeni z postępowania 3.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualny dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie objętym zamówieniem oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty 1 pełnomocnictwo do reprezentowania spółki jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki 2 wykaz podwykonawców jeżeli dotyczy 3 kosztorys ofertowy 4 dowód wpłaty wadium 5 pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 pokój nr 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane z Terenowego Funduszu Gospodarki Gruntami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.