Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Kielce: Remont chodników w ciągu dróg wojewódzkich: Nr 749 Końskie - Przysucha na odcinku Końskie - Rogów od km 2+025 do km 2+375 strona lewa, od km 2+721 do km 3+081 strona lewa, od km 2+290 do km 2+685 strona prawa. Nr 746 Żarnów - Końskie na odcinku ul. Piłsudskiego m. Końskie od km 16+683 do km 17+048 strona lewa.
Numer ogłoszenia: 178605 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników w ciągu dróg wojewódzkich: Nr 749 Końskie - Przysucha na odcinku Końskie - Rogów od km 2+025 do km 2+375 strona lewa, od km 2+721 do km 3+081 strona lewa, od km 2+290 do km 2+685 strona prawa. Nr 746 Żarnów - Końskie na odcinku ul. Piłsudskiego m. Końskie od km 16+683 do km 17+048 strona lewa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont chodnika drogi wojewódzkiej 749 Końskie - Przysucha na odcinku Końskie - Rogów od km 2+025 do km 2+375 strona lewa, od km2+721 do km3+081 strona lewa, od km 2+290 do km 2+685 strona prawa. -Rozbiórka krawężnika, obrzeży, płytek chodnikowych, nawierzchni z bloczków betonowych oraz nawierzchni bitumicznej.-Mechaniczne sfrezowanie pnia drzewa o średnicy 110 cm min. 10 cm poniżej terenu - 1 szt. -Zebranie nadmiaru ziemi ze skarpy, pogłębienie rowu - 59 m3. - Ustawienie krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem betonowym B-15 - 1145 mb. - Ustawienie obrzeży chodnikowych wibroprasowanych 6x20 - 996,00 mb. - Ułożenie kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm na podsypce z kruszywa 2-4 mm, podbudowie z kruszywa i wartwie odsączającej z piasku 1861,20m2. - Regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych, wodociągowych i kratek ściekowych. - Humusowanie zieleńcy i obsianie trawą, śr. grubość humusu 10 cm - 684,00 m2. - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie pod chodnik oraz zjazdy przy grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 1920,70 m2. - Wykonanie wzmocnienia z kruszywa 0-31,5 mm pod nawierzchnią chodnika przy grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 1635,70 m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,50 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm po zagęszczeniu na zjazdach - 285,00m2. - Frezowanie nawierzchni bitumicznej (garby, nierówności) przy krawężniku grubość średnio 6 cm, śr. szer. 1,0 m oraz na wjazdach - 1105,00 m2.- Wykonanie warstwy wiążącej z bet. asfalt. gr. 5 cm po zagęszczeniu dla ruchu KR-3 na zjazdach - 59,50m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asfalt. gr. 4 cm dla ruchu KR-3 przy krawężniku po frezowaniu oraz na wjazdach - 1164,50m2. 2. Remont chodnika w ciągu dr. NR 746 Żarnów - Końskie na odcinku ul. Piłsudskiego m. Końskie od km 16+683 do km 17+048 strona lewa. - Rozbiórka krawężnika bet. 15x30x100x na ław. bet. - 222,00 mb. - Rozbiórka chodnika z płytek bet. 50x50x7 cm - 424,00 m2. - Rozebranie nawierzchni z bloczków betonowych na zjazdach gr. 12 cm - 144,00m2. - Ustawienie krawężnika bet. 20x30x100 cm na ławie bet. z oporem bet. B-15 - 368,00mb.- Ustawienie obrzeży chodnikowych wibroprasowanych 6x20, szarych na podsypce cementowo - piaskowej - 422,00 mb. - Ułożenie kostki bruk. bet. wibropras. gr. 8 cm, kolorowa na podsypce z kruszywa 2-4 gr. 5 cm na chodniku - 651,50 m2. - Ułożenie kostki bruk. bet. wibropras. gr. 8 cm, szara na podsypce z kruszywa 2-4 gr. 5 cm na wjazdach - 288,00m2. - Regulacja wysokościowa: studnie telekomunikacyjne - 9 szt, zasuwy wodociągowe - 1 szt. - Humusowanie zieleńcy i obsianie trawą śr. gr. humusu 10 cm - 80 m2. - Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod zjazdy przy średniej głębokości 27 cm w grunci kat. II-IV z odwozem urobku - 651,50 m2. - Wykonanie koryta wraz profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod zjazdy przy grubości 40 cm w gruncie kat. II-IV z odwozem urobku - 288,00m2. Wykoanie warstwy odsączającej z piasku w korycie pod chodnik oraz zjazdy przy grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 939,50 m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,50 mm stabilizow. mech. gr. 20 cm po zagęszczeniu na zjazdach - 288,00 m2. - Wykonanie wzmocnienia z kruszywa 0-31,50 mm pod naw. chodnika przy grubości śr. 5 cm śr. szer. 1,5 m - 547,50 m2. - Wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego o szer. 1,5 m gr. 4cm po zagęszczenie dla ruchu KR-3 przy krawężniku po frezowaniu - 547,50m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8100,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu chodników o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. orzeczeń, pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy - zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości (np. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT); - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); -zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; -oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72,pok 5,6 lub 7 wersja papierowa 20,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, krwinek i materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą (...) do posiadanego (...) sprzętu DiaMed przez okres 2024-2026
- ZP.272.5.2024 "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych"
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.