eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAKUP I DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH WG PAKIETÓW ZAMKNIĘTYCH OD NR 1 DO NR 8 DO MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO IM. WOJTKA BELLONA WE WROCŁAWIU PRZY UL. BOROWSKIEJ 101 a) Nr 1 - Mięso, wędliny, przetwory mięsne oraz podroby b) Nr 2 - Pieczywo c) Nr 3 - Mleko, przetwory mleczne i nabiał d) Nr 4 - Jaja e) Nr 5 - Mrożonki f) Nr 6 - Różne produkty spożywcze g) Nr 7 - Ryby mrożone h) Nr 8 - Owoce i warzywa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Wrocław: ZAKUP I DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH WG PAKIETÓW ZAMKNIĘTYCH OD NR 1 DO NR 8 DO MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO IM. WOJTKA BELLONA WE WROCŁAWIU PRZY UL. BOROWSKIEJ 101 a) Nr 1 - Mięso, wędliny, przetwory mięsne oraz podroby b) Nr 2 - Pieczywo c) Nr 3 - Mleko, przetwory mleczne i nabiał d) Nr 4 - Jaja e) Nr 5 - Mrożonki f) Nr 6 - Różne produkty spożywcze g) Nr 7 - Ryby mrożone h) Nr 8 - Owoce i warzywa.
Numer ogłoszenia: 178561 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona , ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3370729, faks 71 3371370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow-akacja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH WG PAKIETÓW ZAMKNIĘTYCH OD NR 1 DO NR 8 DO MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO IM. WOJTKA BELLONA WE WROCŁAWIU PRZY UL. BOROWSKIEJ 101 a) Nr 1 - Mięso, wędliny, przetwory mięsne oraz podroby b) Nr 2 - Pieczywo c) Nr 3 - Mleko, przetwory mleczne i nabiał d) Nr 4 - Jaja e) Nr 5 - Mrożonki f) Nr 6 - Różne produkty spożywcze g) Nr 7 - Ryby mrożone h) Nr 8 - Owoce i warzywa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów spożywczych wg pakietów zamkniętych od nr 1 do nr 8 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Okres umowy: 12 miesięcy od daty jej podpisania w następujący sposób: a.Nr 1 - Mięso, wędliny, przetwory mięsne oraz podroby Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawia-jącego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt). b.Nr 2 - Pieczywo Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godziny 06:00. Może zaistnieć także sytuacja, że pieczywo trzeba dostarczyć do siedziby Zamawiającego w tym samym dniu tj. dwa razy dziennie, czyli: normalnie do godz. 06:00 i druga dostawa do godz. 12:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia ( w wyjątkowych sytuacjach będzie możliwość domówienia pieczywa tego samego dnia telefonicznie). Pozostałe produkty typu słodkie bułki, bułka tarta będą zama-wiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym. c.Nr 3 - Mleko, przetwory mleczne i nabiał Dostawa mleka odbywać się będzie codziennie do godziny 06:00 z wyłączeniem niedziel i świąt, a po-zostałego towaru wymienionego w pakiecie zamkniętym nr 3 w ilościach wynikających z bieżących po-trzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiające-go. d.Nr 4 - Jaja Dostawa jaj odbywać się będzie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotli-wość dostawy jaj raz na dwa tygodnie e.Nr 5 - Mrożonki Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mrożonek 1 raz w tygodniu. f.Nr 6 - Różne produkty spożywcze Dostawa produktów różnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy produktów różnych 1 raz na dwa tygodnie. h.Nr 7- Ryby mrożone Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość do-stawy ryb 1 raz na dwa tygodnie. i.Nr 8- Owoce i warzywa. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być do-starczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy owoców i świeżych warzyw i ziemniaków od 3 do 4 razy w tygodniu,..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.13.20-4, 15.53.00.00-2, 01.21.20.90-5, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.80.00.00-6, 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7, 15.24.00.00-2, 15.32.00.00-0, 01.13.12.00-6, 01.11.21.00-6, 01.11.22.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia warunków szczególnych w tym zakresie: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącnzik nr 3 wzór 2 do specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia warunków szczególnych w tym zakresie: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącnzik nr 3 wzór 2 do specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia warunków szczególnych w tym zakresie: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącnzik nr 3 wzór 2 do specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia warunków szczególnych w tym zakresie: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącnzik nr 3 wzór 2 do specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 wzór 1 do niniejszej specyfikacji. 2)Druk - Formularz asortymentowo - cenowy - dla danego pakietu od 1 do 8, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 wzór 4. do niniejszej specyfikacji. 3)Zaakceptowany wzór umowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 wzór 5 do niniejszej specyfikacji. 4)Kartę produktu równoważnego sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 wzór 6 do niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na pisemie pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych jej postanowień mogą nastąpić (na warunkach j/w.) w następującym przypadku gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow-akacja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław tel. 071 337 07 29 fax 071 337 13 70 pok. nr 7 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 14:30, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław tel. 071 337 07 29 fax 071 337 13 70 pok. nr 7 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nr 1 - Mięso, wędliny, przetwory mięsne oraz podroby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz - Mięso, wędliny, przetwory mięsne oraz podroby- zawiera pakiet zamknięty nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawia-jącego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt)...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nr 2 - Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz - Nr 2 - Pieczywo- zawiera pakiet zamknięty nr 2 w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godziny 06:00. Może zaistnieć także sytuacja, że pieczywo trzeba dostarczyć do siedziby Zamawiającego w tym samym dniu tj. dwa razy dziennie, czyli: normalnie do godz. 06:00 i druga dostawa do godz. 12:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia ( w wyjątkowych sytuacjach będzie możliwość domówienia pieczywa tego samego dnia telefonicznie). Pozostałe produkty typu słodkie bułki, bułka tarta będą zama-wiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nr 3 - Mleko, przetwory mleczne i nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz - Nr 3 Mleko, przetwory mleczne i nabiał - zawiera pakiet zamkniętny nr 3 w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa mleka odbywać się będzie codziennie do godziny 06:00 z wyłączeniem niedziel i świąt, a po-zostałego towaru wymienionego w pakiecie zamkniętym nr 3 w ilościach wynikających z bieżących po-trzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.13.20-4, 15.53.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz - Nr 4 - Jaja- zawiera pakiet zamknięty nr 4 w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa jaj odbywać się będzie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotli-wość dostawy jaj raz na dwa tygodnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.90-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz Nr 5 - Mrożonki - zawiera pakiet zamknięty nr 5 w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mrożonek 1 raz w tygodniu...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rózne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz - Nr 6 Różne produkty spożywcze- wg pakietu zamkniętego nr 6 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa produktów różnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy produktów różnych 1 raz na dwa tygodnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.85.11.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ryby mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz -Nr 7 Ryb mrożonych wg pakietu zamkniętego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość do-stawy ryb 1 raz na dwa tygodnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Owoce i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sczegółowy wykaz - Nr 8 Owoce i wrzywa - zawiera pakiet zamknięty nr 8 w załączniku nr 1 do SIWZ Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być do-starczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy owoców i świeżych warzyw i ziemniaków od 3 do 4 razy w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 01.13.12.00-6, 01.11.21.00-6, 01.11.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.