eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Budynek zlokalizowany na działce nr 569 w Wojniczu przy ul. Rynek 31 - Roboty remontowe elewacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Wojnicz: Budynek zlokalizowany na działce nr 569 w Wojniczu przy ul. Rynek 31 - Roboty remontowe elewacji
Numer ogłoszenia: 178481 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Wojniczu, ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790019, fax 014 6790100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budynek zlokalizowany na działce nr 569 w Wojniczu przy ul. Rynek 31 - Roboty remontowe elewacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji frontu oraz części wschodniej i północnej budynku zlokalizowanego na działce nr 569 w Wojniczu przy ul. Rynek 31. Jest to budynek dwukondygnacyjny, wybudowany w 1870 r. z przeznaczeniem na szkołę powszechną. Obecnie w budynku tym znajdują się pomieszczenia Izby Regionalnej i niezagospodarowane pomieszczenia po przedszkolu. 2. Główny przedmiot robót wg klasyfikacji CPV: 45.41.00.00.- 4 - Tynkowanie 3. Charakterystyka robót: 3.1. Remont elewacji frontowej budynku - w technologii STO. 3.2. Wymiana stolarki strony frontowej budynku - na okna i drzwi z drewna klejonego koloru naturalna sosna. 3.3. Remont elewacji wschodniej i północnej budynku - docieplenie ścian zewnętrznych i ościeży metodą lekka-mokra wg Instrukcji I.T.B nr 418/2006. 3.4. Wymiana okien drewnianych skrzyniowych - na okna PCV rozwieralno - uchylne. 3.5. Rozebranie i wymurowanie kominów pod dachem. 3.6. Konserwacja antykorozyjna pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej - malowanie dwukrotne farbą poliwinylową po uprzednim oczyszczeniu i zmyciu powierzchni. 4. Roboty budowlane, które wchodzą w zakres rzeczowy wykonania niniejszego zamówienia publicznego, będą stanowić następujące procentowe część z jego ogólnej wartości: 4.1. Cokół budynku - 2,32 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.2. Gzymsy - 7,95 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.3. Tynki gładkie i ościeża - 21,58 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.4. Stolarka okienna i drzwiowa - 26,38 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.5. Przewody teletechniczne - 0,09 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.6. Rynny i rury spustowe - 0,22 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.7. Rusztowania - 2,06 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.8. Wywóz gruzu - 0,70 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.9. Remont elewacji wschodniej i północnej - 20,24 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.10. Wymiana okien - 10,88 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.11. Remont kominów - 1,82 % wartości przedmiotu zamówienia. 4.12. Malowanie antykorozyjne dachu - 5,76 % wartości przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: 5.1. Przedmiarze robót - opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót. - dodatki Nr 6 i 6 A do SIWZ, 5.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - która stanowi opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót w ramach inwestycji objętej niniejszym zamówieniem - dodatki Nr 7 i 7 A do SIWZ . 5.3. Wytycznych wykonania robót remontowych elewacji budynku dwukondygnacyjnego, zlokalizowanego na działce nr 569 w pierzei wschodniej rynku w Wojniczu. - dodatki Nr 8 do SIWZ. 6. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej miejsca budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowanie przetargowego, a także zdobył, na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 26 sierpnia 2008 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo¬ści (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253; Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537 ). 5. Wybór formy wadium należy do wykonawcy. 6. Jeśli wadium będzie wniesione w pieniądzu powinno być wpłacone w drodze przelewu bankowego bezpośrednio z rachunku bieżącego Wykonawcy na wydzielony rachunek Pełnomocnika: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 25 85890006 0010 0000 0358 0001. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 7. Wadium w innej formie niż pieniądzu ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Pełnomocnika - Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Wojniczu ul. Rynek 1, w pokoju nr 4 - nie później niż do dnia 26 sierpnia 2008 roku do godz. 12:30. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania; c) wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub który został wykluczony z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy w szczególności muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum po 2-wie roboty budowlane, które w swoim zakresie obejmowały remonty elewacji w technologii STO, jak również metodą lekka - mokra wg Instrukcji I.T.B. nr 418/2006. Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń ( co najmniej 1 osoba ). Uwaga: osoba posiadająca wymagane uprawnienia budowlane musi się legitymować co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym oraz być członkiem Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Uprawnienia budowlane muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów. d) dysponują środkami finansowymi lub wykażą zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż cena netto oferowana przez wykonawcę w ramach niniejszego postępowania. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,- zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych). 3. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące Wykonawcy stosuje się również do Wykonawców występujących wspólnie, d) formularz ofertowy winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawców, e) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w § 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, f) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy 4. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty, oświadczenia przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków, i które zostaną załączone do złożonej oferty. Zamawiający przeprowadzając badanie złożonej oferty stwierdzi, czy załączone do niej dokumenty i oświadczenia są zgodne z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia i weryfikacji spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ) - Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. e) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ). Wzór oświadczenia - dodatek nr 2 do SIWZ; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. f) oświadczenia, że wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń, zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty oraz, że zapoznał się z warunkami terenowymi realizacji przedmiotu zamówienia i że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązanie, że w przypadku wyboru jego oferty zostanie zawarta umowa na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia - dodatek nr 3 do SIWZ; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w SIWZ § 5 warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( przed dniem wszczęcia postępowania ), robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty ( np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie minimum po 2-wie roboty budowlane, które w swoim zakresie obejmowały remonty elewacji w technologii STO, jak również metodą lekka - mokra wg Instrukcji I.T.B. nr 418/2006 b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wraz za aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W przypadku przedstawienia opinii banku o zdolności kredytowej - musi z niej jednoznacznie wynikać, że bank po przeprowadzeniu analizy aktualnej sytuacji ekonomicznej - potwierdza, że wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową do wysokości kwoty nie mniejszej niż cena netto złożonej oferty. Do wydania oceny, czy wykonawca posiada zdolność kredytową upoważniony jest jedynie bank w którym wykonawca posiada rachunek. Opinia banku powinna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. b) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie powinno być ważne do dnia zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to w/w warunek musi - spełniać każdy z wykonawców. 4. Potencjalni Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom, wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) 5. Gdy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Inne oświadczenia i dokumenty jakie winny znajdować się w złożonej ofercie: a) dowód wniesienia wadium na warunkach i zasadach określonych w § 8, b) harmonogram rzeczowo - finansowy robót, który został sporządzony w wymiarze czasu - ( dni kalendarzowe ), c) kosztorys ofertowy wykonany ściśle według załączonego przedmiaru robót. Wartość kosztorysowa netto zadania to suma iloczynów jednostek przedmiarowych i cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. 7. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 8. Zamawiający zgodnie z treścią przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 13. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną - dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń- wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę lub Wykonawców informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 14. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjn Szkół w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Pełnomocnika: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1- ( parter budynku Urzędu Miejskiego w Wojniczu - pokój nr 4 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.