eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych części dydaktycznej budynku Szkoły Muzycznej im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie przy ul. Narutowicza 32A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Lublin: Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych części dydaktycznej budynku Szkoły Muzycznej im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie przy ul. Narutowicza 32A
Numer ogłoszenia: 17842 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421414 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych części dydaktycznej budynku Szkoły Muzycznej im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie przy ul. Narutowicza 32A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych części dydaktycznej budynku Szkoły Muzycznej im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie przy ul. Narutowicza 32A, w tym: 1. oddzielenie stref pożarowych ZL I (Sala Koncertowa) od ZL III (budynek dydaktyczny), 2. oddzielenie podpiwniczenia pożarowo od kondygnacji naziemnych poprzez zaprojektowane w klatce B drzwi E 160 i wymianę ścianki szklanej na ściankę z płyt gipsowo - kartonowych, 3. zmniejszenie klatki schodowej A na poddaszu poprzez dostawienie ścianki gipsowo - kartonowej z drzwiami E 130, 4. wymianę okien ze zwykłych na okna napowietrzające w klatkach schodowych A i C na poziomie 2-go piętra, 5. wyposażenie klatek schodowych w dodatkowe przyciski oddymiania, 6. zaopatrzenie drzwi wejściowych w siłowniki otwierające drzwi w momencie zadymienia, 7. zamianę drzwi istniejących do pomieszczeń technicznych na klatkach schodowych A i C w poziomie podpiwniczenia na drzwi E 130, wyposażone w samozamykacze, 8. oznakowanie farbą fotoluminescencyjną obniżeń w klatkach schodowych, 9. poszerzenie korytarza do szerokości 140 cm na poddaszu i wzmocnienie wspierającego się na nim podciągu stalowymi ceownikami 2 x E 140 skręconymi obustronnie do istniejącego podciągu śrubami, 10. wyposażenie drzwi w samozamykacze z pomieszczeń na korytarze ze skrzydłami niewykładającymi się na ścianę i zawężającymi drogę ewakuacji poniżej 1,4 m, 11. oddzielenie pomieszczenia stołówki na parterze od komunikacji ogólnej ścianką z płyt gipsowo - kartonowych, E 130 oraz drzwiami, 12. wymianę ścianek przeszklonych recepcji na parterze na ścianki przeszklone E13, 13. zamknięcie wyjścia na poddasze nieużytkowe z przestrzeni klatki schodowej B - klapą w klasie odporności ogniowej E 130, 14. wyposażenie budynku w: a) system sygnalizacji pożaru, b) dodatkowe oświetlenie awaryjne ewakuacyjne, c) przyciski oddymiania klatek schodowych. 15. zamontowanie dodatkowego hydrantu przed salką koncertową kameralną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INBUD Spółka jawna M. Rybak, R. Rybak, ul. Olszewskiego 11, 20-481 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 293970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.