eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Budowę kanalizacji sanitarnej w Zakroczymiu - II Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Zakroczym: Budowę kanalizacji sanitarnej w Zakroczymiu - II Etap
Numer ogłoszenia: 178417 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakroczym, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, tel. 022 7853223, fax 022 7853224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakroczym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę kanalizacji sanitarnej w Zakroczymiu - II Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowę kanału sanitarnego kanał kanalizacji sanitarnej z PVC o długości 569,00m o średnicy 0,30 oraz o długości 70,00m o średnicy 0,20 w pasie drogowym o nawierzchni ziemnej 2 Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej przyłącza z rur o średnicy 0,16 PVC na odcinku od kolektora głównego do granic poszczególnych posesji - o długości 150,00 m w 21 odcinkach 3. Odtworzenie fragmentów nawierzchni ulic na całej długości i szerokości prowadzonych robót zgodnie z dokumentacją techniczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł Słownie: siedem tysięcy złotych 2.Wadium może być wniesione w formie: pieniężnej - przelewem na konto Zamawiającego B.S. Nowy Dwór Maz. 45 80110008 0030 0300 4024 0004 poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancji ubezpieczeniowych poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione i znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia upływu terminu składania ofert tj, do dnia 26.08.2008r. do godziny 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych w zamówieniu robót: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie b) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Złożą ofertę zgodną w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy o prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: Ad 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części IV niniejszej specyfikacji potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ad 2) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia Ad 3.1) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie minimum 2 prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością, nie mniejszą niż wartość robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ad 3.2) warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane 6. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podane przez oferenta informacje, istotne dla prowadzenia postępowania są nieprawdziwe - oferent zostanie wykluczony z postępowania /art.24 ust.2 pkt 2 prawo zamówień publicznych/. Informacja o podwykonawcach 1. Jeśli Wykonawca realizację zamówienia powierzy podwykonawcom w składanej ofercie zobowiązany jest umieścić taką informację wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, a także podać ich nazwę. 2. Brak informacji o której mowa w pkt 1 będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizację zadania przez Wykonawcę we własnym zakresie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dającą informację w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dającą informacje w zakresie określonym w art.24. ust.1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, nie mniejszą niż wartość robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 3 7.Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia /kserokopie uprawnień/, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg złącznika nr 4. Podwykonawcy W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować podwykonawcy, winni oni złożyć dokumenty poświadczające posiadanie przez nich uprawnień budowlanych, jeżeli przewidziane do realizacji przez nich roboty wymagają posiadanie takich uprawnień (załącznik nr 2), Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, to może to nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 8.Kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za realizację robót, w tym kierowników budowy 9.Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do realizacji zamówienia jakimi, dysponuje Wykonawca - wg. załącznika nr 5. 10.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie, ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 11.Wykaz prac obecnie realizowanych na - wg. załącznika nr 6 12.Rzeczowo - finansowy harmonogram robót z nakładam i wartościowymi. 13.Kosztorysy szczegółowe 14.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I ppkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w tym kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II oraz w pkt I ppkt 3, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty o których mowa w pkt. II ppkt 1, 2 i 4powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. II ppkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Zakroczym, ul Warszawska 7 05-170 Zakroczym Z dokumentacją techniczną oferent powinien zapoznać się na miejscu w Urzędzie Gminy w Zakroczymiu pok nr 2..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: 1.Oferty przygotowane zgodnie z punktem I niniejszej Specyfikacji należy składać do dnia 26.08.2007r. do godz. 10.00 w pokoju nr 101 Urzędu Gminy Zakroczym, 05-170 Zakroczym ul.Warszawska 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.