eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Miejskim Zespole Szkół w Kłodzku, ul. H. Sienkiewicza 61.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Kłodzko: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Miejskim Zespole Szkół w Kłodzku, ul. H. Sienkiewicza 61.
Numer ogłoszenia: 178384 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, fax 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Miejskim Zespole Szkół w Kłodzku, ul. H. Sienkiewicza 61..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - budowę kompletnego wielofunkcyjnego boiska sportowego ( sztuczna nawierzchnia poliuretanowo - kauczukowa ) do piłki ręcznej, koszykówki, piłki siatkowej oraz kort tenisowy o łącznej powierzchni 27 x 61 [ m2 ]. - budowę ogrodzenia o wysokości 4 m. i długości 211,6 mb. oraz inne roboty związane z realizowaną inwestycją zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dołączoną do SIWZ. Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowaną nawierzchnię ( sztuczna nawierzchnia poliuretanowo - kauczukowa ) wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty: - aprobatę techniczną lub rekomendację ITB lub kartę techniczną z parametrami oferowanej nawierzchni, - aktualny atest higieniczny PZH, - autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowej / parametry nawierzchni sportowej zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót /.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków [art. 36 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp] Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy]; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy]; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy]; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. 1. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. Oferta będzie podlegać ocenie, po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale B.3. oraz spełnieniu warunków kwalifikacyjnych określonych w rozdziale B.1 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1.1. Załącznik nr 1 - Cena oferty, 1.2. Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia , c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty, g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym terminie; h) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji w terenie objętym zakresem zamówienia. 1.3. Do Załącznika nr 2 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) : a) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym ( określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). 1.4. Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: Załącznik nr 3 - Formularz wykazu personelu kierowniczego wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia i informacja o strukturze organizacyjnej wykonawcy i zapewnieniu kadry technicznej, wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia. a) Załącznik nr 4 - Formularz wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum 1 roboty o podobnym charakterze wraz z dokumentem potwierdzającym, że wykazana robota została wykonana należycie np. referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1; 57-300 Kłodzko , pok. 226..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1; 57-300 Kłodzko , pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.