eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa kompleksu saun tematycznych w części istniejącej infrastruktury Wellness i SPA w budynku Wrocławskiego Parku Wodnego we Wrocławiu przy ulicy Borowskiej 99

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Wrocław: Budowa kompleksu saun tematycznych w części istniejącej infrastruktury Wellness i SPA w budynku Wrocławskiego Parku Wodnego we Wrocławiu przy ulicy Borowskiej 99
Numer ogłoszenia: 178377 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144773 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711500, faks 071 7711500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu saun tematycznych w części istniejącej infrastruktury Wellness i SPA w budynku Wrocławskiego Parku Wodnego we Wrocławiu przy ulicy Borowskiej 99.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres rzeczowo-przedmiotowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy polegający na realizacji pod klucz robót budowlanych polegających na: przebudowie części pomieszczeń wellness i SPA w budynku Wrocławskiego Parku Wodnego Etap I - sauna fińska, łaźnia parowa z aromaterapią i strefa schładzania oraz przebudowie części pomieszczeń saunarium w budynku Wrocławskiego Parku Wodnego Etap II - strefa damska obejmująca przedsionek, saunę fińską i strefę schładzania. b) Roboty budowlane należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU), który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Umowy, Dokumentacji Projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy, a także zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącą załącznik nr 3 do umowy i Ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 4 do Umowy. c) Przedmiot umowy zrealizowany zostanie w ramach istniejącej infrastruktury obiektu Wrocławskiego Parku Wodnego przy ul. Borowskiej 99 we Wrocławiu (Obiekt). Roboty budowlane dla Etapu I i roboty budowlane dla Etapu II Wykonawca powinien realizować jednocześnie, w terminach ustalonych zgodnie z § 2 Umowy. d) Przedmiot niniejszej Umowy obejmuje w szczególności: 1. dostawę wszelkich urządzeń, materiałów i wyposażenia koniecznych wg PFU i dokumentacji projektowej do wykonania robót budowlanych, 2. wykonanie Projektu organizacji budowy dla Etapu I i Etapu II, wskazującego na czas wyłączenia poszczególnych stref Obiektu w trakcie procesu przebudowy, 3. wykonanie wszystkich robót rozbiórkowych i demontażowych, robót budowlano-montażowych oraz robót instalacyjnych, 4. opracowanie dokumentacji porealizacyjnej (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja techniczno - ruchowa, instrukcje stanowiskowe i BHP), 5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń warunkujących możliwość użytkowania przedmiotu zamówienia, 6. dokonanie rozruchu urządzeń zainstalowanych w ramach wykonanych robót budowlanych, 7. zapewnienie sfinansowania wykonania przedmiotu umowy we własnym zakresie lub poprzez wykup wierzytelności przez bank lub instytucję finansową. e) Przedmiot Umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, normami oraz na ustalonych niniejszą Umową warunkach. f) Wykonawca zobowiązuje się do starannego działania przy wykonaniu przedmiotu umowy i gwarantuje odpowiedni potencjał organizacyjny oraz finansowy - pozwalający mu na prawidłową realizację umowy, w szczególności m.in. na sfinansowanie inwestycji wg zasad określonych w SIWZ i projekcie umowy, przygotowanie osób wykonujących powierzone czynności, a także zapewnia logistyczne możliwości realizacji umowy. g) Przedmiot umowy będzie wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i zakupionych na jego koszt. Wykonawca zapewni również na swój koszt wszelkie urządzenia i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. h) Materiały, urządzenia i wyposażenie zastosowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy nie mogą być obciążone prawami osób trzecich. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z: a) dokumentacją projektową, na którą składają się dokumenty opisane w Części 3 SIWZ; c) obowiązującymi przepisami prawnymi, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, normami oraz warunkami ustalonymi niniejszą umową; d) projektem umowy; 3. Zamawiający wymaga zapewnienia finansowania inwestycji przez Wykonawcę a wynagrodzenie za roboty budowlane płatne będzie na zasadach określonych w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przelewu wierzytelności Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej Umowy na rzecz banku finansującego Wykonawcę lub instytucji finansowej działającej na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2002 r., nr 72, poz. 665) - wskazanego w pisemnym wniosku Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do starannego działania dla wykonania przedmiotu umowy i gwarantuje odpowiedni potencjał organizacyjny oraz finansowy - pozwalający mu na sfinansowanie inwestycji, przygotowanie osób wykonujących powierzone czynności, a także zapewnia logistyczne możliwości realizacji umowy. 5. Roboty będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę i zakupionych na jego koszt. Wykonawca zapewni również na swój koszt urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 6. Materiały, urządzenia i wyposażenie, zastosowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy, nie mogą być obciążone prawami osób trzecich. 7. Jeżeli wykonawca zamierza część/części prac wymaganych w zakresie zamówienia zlecić innemu podmiotowi, zobowiązany jest on wskazać tę część/te części zamówienia w Formularzu oferty, którego wzór jest podany jako Załącznik nr 1 IDW do specyfikacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest: a) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia; b) zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsca wykonywanych remontów wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie przed dostępem osób trzecich; c) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz.1243 ze zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późniejszymi zmianami ); d) przeprowadzać roboty rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robot budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401); e) usunąć w trybie natychmiastowym, wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę; f)Przed zgłoszeniem do odbioru Wykonawca powinien wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania. g) Wykonawca przy realizacji prac zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robot..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Tech Solutions Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 914876,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1029633,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1029633,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300064,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.