eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa druku materiałów informacyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Kraków: Usługa druku materiałów informacyjnych.
Numer ogłoszenia: 178355 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora "Cricoteka" , ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 69 75, faks 12 421 28 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cricoteka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku materiałów informacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi druku materiałów informacyjnych na potrzeby Ośrodka Dokumentacji Sztuki T. Kantora Cricoteka, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w pkt. 4 i n. SIWZ. Druk zostanie wykonany metodą offsetową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy, załączonym do oferty, uzupełnionym zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał min. 2 zamówienia polegające na druku książki (minimum 60-stronicowej) z barwnymi ilustracjami. Ocena spełniania warunku oparta będzie na załączonym do oferty wykazie wykonanych zamówień, uzupełnionym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy, załączonym do oferty, uzupełnionym zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy, załączonym do oferty, uzupełnionym zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy, załączonym do oferty, uzupełnionym zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany na podstawie aneksu do niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie rodzaju druków, ilości lub sposobu ich wykonania, w sytuacji zmiany potrzeb Zamawiającego wynikającej ze zmiany sposobu prowadzenia kampanii informacyjnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania; b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT. 6. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności: a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron, b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy, c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cricoteka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Dokumentacji Sztuki T. Kantora ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Dokumentacji Sztuki T. Kantora ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Flipbook.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład: 10 000 egzemplarzy Środek: Papier: Novatech Matt Biały 200 g lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość); Druk: 4+4 (CMYK) Format: 85x55mm Ilość stron: ok. 224 Okładka: Papier: Novatech Matt Biały 170 g lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość); Druk: 2+1 (Czarny+Pantone) Folie/płótna: Folia mat jednostronnie Format: 85x55mm x2 + grzbiet Montaż: Klejona klejem PUR lub podobnym klejem wysoko odpornym na wyginanie i pracę stronic po konsultacji z Zamawiającym Wymagany ozalid w wersji elektronicznej: cricoteka@cricoteka.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druki książkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Książeczka na wystawę wersja polska Opis: książeczka w formacie A5, szyta drutem Nakład: 10 000 egzemplarzy Papier: Munken Print White 115 lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość) Druk: 1+1 Czarny Format: 148x210mm (A5) Ilość stron: ok. 36, Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: do 10 września 2014 2) Książeczka na wystawę wersja angielska Opis: książeczka w formacie A5, szyta drutem Nakład: 10 000 egzemplarzy Papier: Munken Print White 115 lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość) Druk: 1+1 Czarny Format: 148x210mm (A5) Ilość stron: ok. 36, Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: 10 września 2014 3) Broszura na odsłonę I wystawy stałej wersja polska czarnobiała, w formacie A5, szyta drutem nakład 5 000 egzemplarzy papier: Coloraction 80g w, forest (zieleń jasna) lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, odcień, gładkość) druk: 1 + 1 czarny format: 148x210mm (A5) montaż: Szyte drutem, srebrne zszywki ilość strony: 12 Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: 10 września 2014 4) Broszura na odsłonę I wystawy stałej wersja angielska czarnobiała, w formacie A5, szyta drutem nakład 2 000 egzemplarzy papier: Coloraction 80g w, forest (zieleń jasna) lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, odcień, gładkość) druk: 1 + 1 czarny format: 148x210mm (A5) montaż: Szyte drutem, Srebrne zszywki ilość strony: 12 Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: 10 września 2014 5) Obwoluta wersja polska obejmująca książeczkę na wystawę wersja polska(1) oraz broszurkę na odsłonę I wystawy stałej wersja polska(3). Broszura (3) wsadzana pomiędzy ostatnią stronę książeczki (1) a jej okładkę. Obwoluta od frontu łapie pierwszą stronę okładki książeczki (1) oraz od tyłu łapie ostatnią stronę broszurki (3) a zarazem ostatnią stronę okładki książeczki (1). nakład 5 000 egzemplarzy papier: Novatech Matt Biały 200 g lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość) druk: 2+1 (Czarny+Pantone) format: 2xA5 + grzbiet + skrzydełka 140 mm = ok.580 mm folie: folia mat jednostronnie Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: 10 września 2014 6) Obwoluta wersja angielska obejmująca książeczkę na wystawę wersja angielską(2) oraz broszurkę na odsłonę I wystawy stałej wersja angielska(4). Broszura (4) wsadzana pomiędzy ostatnią stronę książeczki (2) a jej okładkę. Obwoluta od frontu łapie pierwszą stronę okładki książeczki (2) oraz od tyłu łapie ostatnią stronę broszurki (4) a zarazem ostatnią stronę okładki książeczki (2). nakład 2 000 egzemplarzy papier: Novatech Matt Biały 200 g lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość) druk: 2+1 (Czarny+Pantone) format: 2xA5+grzbiet +skrzydełka 140mm = ok.580mm folie: folia mat jednostronnie Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: 10 września 2014 7) Przewodnik po wystawie Nakład: 5 000 egzemplarzy Format: A6 Środek: Strony: 110 Kolory: 1+1 Papier: Nautilus Universal 70 g/m2 lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość) Okładka: Kolory: 4+1 Papier: Chromolux 700 / 180g/m2 lub równoważny pod względem parametrów technicznych (gramatura, grubość, jasność, białość, gładkość) Oprawa: klejony klejem PUR lub podobnym klejem wysoko odpornym na wyginanie i pracę stronic po konsultacji z Zamawiającym Wymagany ozalid w wersji elektronicznej: cricoteka@cricoteka.pl Termin realizacji i dostawy do Zamawiającego: 10 września 2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.