eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa urządzeń pomiarowych:wag, oscyloskopu, analizatora. Oznaczenie sprawy OZ/D/82/TB/10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Gliwice: Dostawa urządzeń pomiarowych:wag, oscyloskopu, analizatora. Oznaczenie sprawy OZ/D/82/TB/10.
Numer ogłoszenia: 178329 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń pomiarowych:wag, oscyloskopu, analizatora. Oznaczenie sprawy OZ/D/82/TB/10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń pomiarowych: wag, oscyloskopu, analizatora dla Politechniki Śląskiej w podziale na 6 zadań. Zadanie 1- Elektroniczna waga analityczna (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne), zadanie 2 -Elektroniczna waga precyzyjna (CPV: 38.31.11.00-8 Wagi elektroniczne i akcesoria), zadanie 3 - waga analityczna (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne), zadanie 4 - Wagi laboratoryjne (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne), zadanie 5 -waga precyzyjna (CPV: 38.31.00.00-1 Wagi precyzyjne), zadanie 6 - Oscyloskop, analizator (CPV: 38.34.20.00-4 Oscyloskopy). Termin realizacji: zadanie 1, 2, 3 - do 2 tygodni (14 dni) od dnia podpsiania umowy, zadanie 4 - do 3 tygodni (21 dni) od dnia podpsiania umowy, zadanie 5, 6 - do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy. Wartość niniejszego zamówienia przekracza 14.000,00 Euro, ale zbilansowana wartość zakupu tego typu urządzeń w ciągu roku nie przekracza 193.000,00 Euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9, 38.31.11.00-8, 38.31.00.00-1, 38.34.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 dostaw, z czego każda musi obejmować: - w zakresie zadania 1, 2, 3, 4, 5 - wagi analityczne lub wagi precyzyjne lub wagi laboratoryjne za ok. 2 tys. zł brutto lub wyższej - w zakresie zadania 6 - oscyloskop lub oscyloskop z analizatorem za min.15 tys. zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m.in. za prawidłową realizacją zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadanie przez Wykonawcę, obowiązującego na dzień, w którym upływa termin składania ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia:1. Na potwierdzenie zaoferowania ceny, gwarancji, terminu realizacji itd.: 1.1. Oferta Cenowa. 2 . Na potwierdzenie zaoferowania parametrów technicznych spełniających wymagania Zamawiającego co należy udokumentować stosownymi materiałami: 2.1. Tabela Parametrów Technicznych. 2.2. Fotografie, opisy, foldery, prospekty lub inne materiały - w języku polskim lub angielskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (dotyczy np. spółki cywilnej, konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia ze względu na:warunki atmosferyczne, roboty dodatkowe, wycofanie z rynku przez producenta lub zakończenie produkcji materiałów lub urządzeń, których zabudowę przewidywało zamówienie, przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji prac. 2. zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia, 3. aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4. zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (kierownika budowy, kierownika zadania itp.), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 5. zmiana podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), 6. zmiana stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) spowodowana zmianą przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym, 7. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W ramach zadania 1 i 2 przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową nr FSB-30/RCH-6/08 wg OPI:PNRF -109-AI - 1/07o dofinansowanie Projektu Ciągłe technologie produkcji komponentów żywności i farmaceutyków z surowców odnawialnych w nanostrukturalnych mikroreaktorach. Przykładowe rozwiązanie syntezy kwasu glukonowego i naturalnych związków zapachowych (akr. TE-RENE-RES) ze środków Polsko-Norweskiego Funduszu Badań Naukowych. 2)Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury i spełnienia postawionych warunków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektroniczna waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej elektronicznej wagi analitycznej, która służyć będzie do ważenia próbek materiałów, analiz wagowych, wykonywania naważek do sporządzania roztworów o ściśle określonym (zwykle bardzo niskim) stężeniu. (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową nr FSB-30/RCH-6/08 wg OPI:PNRF -109-AI - 1/07o dofinansowanie Projektu Ciągłe technologie produkcji komponentów żywności i farmaceutyków z surowców odnawialnych w nanostrukturalnych mikroreaktorach. Przykładowe rozwiązanie syntezy kwasu glukonowego i naturalnych związków zapachowych (akr. TE-RENE-RES) ze środków Polsko-Norweskiego Funduszu Badań Naukowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektroniczna waga precyzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej elektronicznej wagi precyzyjnej z oprogramowaniem i kablem połączeniowym, która służyć będzie do ważenia próbek o masie do 1kg, wyznaczania gęstości, wykonywania naważek do przygotowywania roztworów, pomiaru i rejestracji zmiany masy w czasie. (CPV: 38.31.11.00-8 Wagi elektroniczne i akcesoria). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową nr FSB-30/RCH-6/08 wg OPI:PNRF -109-AI - 1/07o dofinansowanie Projektu Ciągłe technologie produkcji komponentów żywności i farmaceutyków z surowców odnawialnych w nanostrukturalnych mikroreaktorach. Przykładowe rozwiązanie syntezy kwasu glukonowego i naturalnych związków zapachowych (akr. TE-RENE-RES) ze środków Polsko-Norweskiego Funduszu Badań Naukowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostwa jednej wagi analitycznej.Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wagli laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostwa pięciu wag laboratoryjnych. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Waga precyzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej wagi precyzyjnej, która służyć będzie do ważenia odczynników. Waga powinna posiadać 12-to klawiszową elewację membranową oraz podświetlany wyświetlacz LCD. Szalka powinna być zaopatrzona w szklaną osłonę, zabezpieczającą ładunek ważony przed ewentualnymi podmuchami. Urządzenie powinno posiadać też system kalibracji wewnętrznej oraz możliwość ważenia ładunków poza pomostem wagowym (tzw. ważenie podszalkowe) - ładunek podwieszony jest pod wagą. (CPV: 38.31.00.00-1 Wagi precyzyjne) Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oscyloskop, analizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego czterokanałowego oscyloskopu cyfrowego z izolowanymi wejściami oraz wbudowanymi algorytmami analizy parametrów sygnału (FFT) oraz jednego analizatora, który służyć będzie do przeprowadzania obserwacji, rejestrowania i badania parametrów jakości energii elektrycznej. (CPV: 38.34.20.00-4 Oscyloskopy). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.