Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Gliwice: Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach mieszczących sie przy
ul. Powstańców Warszawy 23 oraz przy ul. Józefa Wieczorka 10a.
Numer ogłoszenia: 178325 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2382081, fax 032 2382081 wew. 352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach mieszczących sie przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz przy ul. Józefa Wieczorka 10a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Powstańców Warszawy 23 - budynek w trakcie remontu Dane techniczne budynku: Powierzchnia ogółem - 8245,04 m2. Powierzchnia użytkowa - 5010,24 m2. Powierzchnia komunikacji - 3234,80 m2. Powierzchnia okien - 1225,66 m2. Ilość pracowników Sądu Rejonowego przy ul. Powstańców Warszawy 23 - 143 osoby Średnia ilość interesantów dziennie w Sądzie Rejonowym budynek przy ul. Powstańców Warszawy 23 - 600 osób. Powierzchnia posadzek i podłóg wykonana w wykładzinie typu PCV-Tarket wynosi 4782,80 m2. Powierzchnia posadzek i podłóg wykonanych w płytkach ceramicznych typu Gres wynosi 3417,10 m2. Pozostałe powierzchnie występujące w budynku przedstawiają się następująco: Powierzchnia granitowa wejście główne - 31,80 m2. Powierzchnia ,glazura tarakota hol przy wejściu głównym - 115,40 m2. Powierzchnia wykonana w panelach podłogowych - 23,64m2.pokój narad przy sali rozpraw nr 125 Powierzchnia wykonana w parkiecie - 37,10m2 Gabinet Prezesa Sądu,oraz sala rozpraw nr 125 - 143,64m2. Zakres częstotliwości prac: 1. Czynności wykonywane codziennie a) mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych,salach rozpraw klatkach schodowych korytarzach, w pomieszczeniach dla zatrzymanych i toaletach, b) wycieranie parapetów, c) opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich workami foliowymi (w razie potrzeby mycie koszy), d) wycieranie mebli, sprzętów biurowych, krzeseł, foteli, oraz ław na salach rozpraw i korytarzach, e) wycieranie szyb w meblach, f) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników, mydła, kostek wc, ( środki zabezpiecza Wykonawca ), g) mycie i dezynfekcja toalet (umywalki i muszle), h) wycieranie drzwi wahadłowych na korytarzach z uwzględnieniem powierzchni przeszklonych, i) wypróżnianie i mycie koszo-popielnic, j) odkurzanie dywanu w gabinecie Prezesa Sądu, k) czyszczenie gablot i tablic informacyjnych na korytarzach. 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) mycie parapetów, b) mycie glazur w pomieszczeniach sanitarnych, c) mycie aparatów telefonicznych, obudowy komputerów, monitorów i drukarek, faksów, d) mycie archiwów. e) sprzątanie powierzchni na górnych blatach meli biurowych f) mycie kaloryferów, 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) trzepanie dywanu w gabinecie Prezesa Sądu, b) mycie drzwi oraz korytek komputerowych, 4. Czynności wykonywane raz na 3 miesiące: a) gruntowne mycie korytarzy, klatek schodowych, sal rozpraw i zabezpieczanie preparatami ochronnymi powierzchni wykonanych w wykładzinie typu PCV-Tarket, paneli podłogowych. Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi wg uznania. na ww zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę b) gruntowne mycie podłogi oraz konserwacja środkiem impregnującym oraz polerowanie parkietu w sali rozpraw nr 125. ( Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi w/g uznania. Na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę ) 5. Czynności wykonywane raz na 6 miesięcy: a) usuwanie starej warstwy powłok ochronnych powierzchni wykonanych w wykładzinie podłogowej typu PCV-Target i paneli podłogowych. ( Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi wg uznania. Na ww zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę ) b) mycie okien po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości z Zamawiającym. ( Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi w/g uznania. na ww zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę ) 6. Czynności wykonywane raz na 12 miesięcy: a) mycie lamp w salach rozpraw i pomieszczeniach wskazanych prze Zleceniodawcę
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 291865,46 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERA Sp. z o. o., ul. Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 291865.46
- Oferta z najniższą ceną: 291865.46 / oferta z najwyższą ceną: 330227.22
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.