eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Stawiguda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Stawiguda: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Stawiguda
Numer ogłoszenia: 17828 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5126475, fax 089 5126910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiguda.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Stawiguda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Stawiguda. Część I szacowanie nieruchomości dla potrzeb poboru jednorazowej opłaty - 160 operatów Część II szacowanie nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej - 43 operaty Podana wyżej ilość operatów stanowi liczbę szacunkową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)dysponują minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, c)posiadają minimalne doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to dla Części I zamówienia - wykonali co najmniej trzy operaty szacowania nieruchomości dla potrzeb poboru jednorazowej opłaty; dla Części II zamówienia - wykonali co najmniej trzy operaty szacowania nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000 euro, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r., w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego, za szkody, które mogą wyniknąć w związku w wykonywaniem czynności wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207 poz. 2112). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) ofertę zgodną z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, b)oświadczenie oferenta w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - załącznik nr 2, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, f)posiadanie minimalnego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to dla Części I zamówienia - wykonanie co najmniej trzech operatów szacowania nieruchomości dla potrzeb poboru jednorazowej opłaty; dla Części II zamówienia - wykonanie co najmniej trzech operatów szacowania nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej - załącznik nr 3, g)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, rzeczoznawca/y jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000 euro zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r., w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego, za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2004r., Nr 207, poz. 2112), Zamawiający dopuszcza dołączenie dokumentów w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiguda.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek przesłany na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Stawuguda, ul. Olsztyńska 10, 11 - 034 Stawiguda. Koszt uzyskania SIWZ 26 zł + koszty przesyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10 11 - 034 Stawiguda sekretariat - pokój nr 18 piętro I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb poboru jednorazowej opłaty - 160 operatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb poboru jednorazowej opłaty - 160 operatów Podana wyżej ilość operatów stanowi liczbę szacunkową. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb w danej grupie nieruchomości. Liczba zleceń w poszczególnych grupach będzie każdorazowo uzgadniania z Wykonawcą. Realizacja poszczególnych zleceń nie może przekroczyć 14 dni, licząc od dnia doręczenia zlecenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej - 43 operaty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej - 43 operaty. Podana wyżej ilość operatów stanowi liczbę szacunkową. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb w danej grupie nieruchomości. Liczba zleceń w poszczególnych grupach będzie każdorazowo uzgadniania z Wykonawcą. Realizacja poszczególnych zleceń nie może przekroczyć 14 dni, licząc od dnia doręczenia zlecenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.