eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ścinawa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Ścinawa: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ścinawa.
Numer ogłoszenia: 17827 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265829 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ścinawa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Nazwa zadania: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ścinawa; 2) Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania wszystkich odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ścinawa (załącznik nr 11 do SIWZ), których rodzaje wraz z kodami odpadów stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z transportem, odbiorem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszelkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wyposaży również nieruchomości zamieszkałe w pojemniki, kontenery i worki na odpady wg. ilości i pojemności wskazanych w ppkt 11. Ponadto w kosztach należy również uwzględnić opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę marszałkowską dla masy odpadów, których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę; 3) Organizacja przedmiotu zamówienia. Zbiórka odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości (za wyjątkiem odpadów wymienionych w ppkt 3 lit. d, których odbiór do utylizacji odbywa się wyłącznie ze wskazanych aptek) odbywać się będzie z podziałem na: a) odpady niesegregowane (zmieszane odpady komunalne), b) odpady segregowane (papier, tworzywo sztuczne i szkło) zbierane wg systemu workowego i gniazdowego oraz odpady ulegające biodegradacji zbierane wg systemu workowego, c) odpady wielkogabarytowe, d) leki - ze wskazanych aptek i placówek zdrowia, których wykaz stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, e) odpady budowlano-rozbiórkowe, f) zużyte opony, g) chemikalia; 4) Przewidywane, maksymalne ilości odpadów komunalnych generowanych na terenie miasta i gminy Ścinawa w okresie od 01.02.2015 r. do 31.01.2016 r.: a) odpady niesegregowane - 2 383,700 Mg, b) odpady segregowane (papier) - 20,620 Mg c) odpady segregowane (tworzywo sztuczne) - 31,460 Mg, d) odpady segregowane (szkło) - 60,760 Mg e) odpady ulegające biodegradacji (bioodpady), w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, - 17,780 Mg, f) odpady wielkogabarytowe - 30,580 Mg, g) leki - 0,102 Mg, h) odpady budowlano-rozbiórkowe - 28,700 Mg; i) zużyte opony - 9,220 Mg, chemikalia - 4,000 Mg; 5) Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj.: pojemniki 120L lub 240L, 360L lub 1100L przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady zmieszane wg zasady: a) jeden pojemnik o pojemności 120L gdy w nieruchomości zamieszkuje od 1 do 2 osób lub b) jeden pojemnik o pojemności 240L gdy w nieruchomości zamieszkuje od 3 do 5 osób lub c) jeden pojemnik o pojemności 360L gdy w nieruchomości zamieszkuje od 6 do 9 osób lub d) jeden pojemnik o pojemności 1100L gdy w nieruchomości zamieszkuje do 10 do 20 osób; 6) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się worki w następujących kolorach: a) niebieskim półprzeźroczystym na papier, b) żółtym półprzeźroczystym na tworzywa sztuczne, c) zielonym półprzeźroczystym na opakowania szklane, d) brązowym półprzeźroczystym na odpady ulegające biodegradacji. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie tj.: papieru, opakowań szklanych, tworzyw sztucznych i odpadów ulegających biodegradacji - jeden raz na miesiąc. W okresie od kwietnia do października częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów ulegających biodegradacji - jeden raz na dwa tygodnie z zabudowy jednorodzinnej; 7) Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj.: pojemniki 1100L przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady zmieszane oraz pojemniki z tworzywa sztucznego typu igloo tzw. gniazda, przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (HDS) na odpady segregowane: a) jeden pojemnik o pojemności 1100 L gdy w nieruchomości zamieszkuje od 10 do 20 osób. Ilość pojemników ustawianych przed nieruchomościami winna być dostosowana do ilości mieszkańców budynku zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, b) pojemniki z tworzywa sztucznego typu igloo tzw. gniazda zgodnie z ilością i rozmieszczeniem wskazanym w załączniku nr 10 do SIWZ wywożone jeden raz na miesiąc; 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z następującą częstotliwością: a) na obszarach wiejskich - z minimalną częstotliwością raz na dwa tygodnie, b) w mieście w zabudowie jednorodzinnej - z minimalną częstotliwością raz na dwa tygodnie, c) w mieście w zabudowie wielorodzinnej - z minimalną częstotliwością raz w tygodniu; 9)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych segregowanych, wielkogabarytowych, budowlano-rozbiórkowych, zużytych opon i chemikaliów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) jeden raz na miesiąc; 10)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania przeterminowanych leków z wyznaczonych aptek cztery razy w roku; 11) Wykonawca wyposaży do dnia 01.02.2015 r. nieruchomości zamieszkałe w pojemniki i kontenery na odpady (załącznik nr 9, 10, 11 do SIWZ) wg nw. wskazań: a) pojemnik 120 L - 957 szt, b) pojemnik 240 L - 954 szt, c) pojemnik 360 L - 166 szt, d) pojemnik 1100 L - 100 szt, e) kontener zakryty 10 m3 - 6 szt. do gromadzenia odpadów w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), f) kontener odkryty 10 m3 - 5 szt. do gromadzenia odpadów w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), g) pojemniki z tworzywa sztucznego typu igloo tzw. gniazda: - w kolorze niebieskim na papier z nadrukiem /papier/ o pojemności 2,5m3 - 33 szt, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne z nadrukiem /plastik/ o pojemności 2,5m3 - 35 szt, - w kolorze zielonym na opakowania szklane z nadrukiem /szkło/ o pojemności 2,5m3 - 33 szt, h) worki z folii LDPE o pojemności 120L do selektywnej zbiórki odpadów w ilości: po jednym worku na miesiąc na papier, szkło, tworzywa sztuczne oraz po dwa worki na odpady ulegające biodegradacji dla każdej nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej - łączna ilość 17 050 szt; 12) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów z poszczególnych zamieszkałych nieruchomości i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 17 w Ścinawie zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu wg. częstotliwości wskazanych w SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą - załącznik nr 12, b) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów w okresie od 01.02.2015 r. do 31.01.2016 r. do ilości maksymalnych wskazanych w ppkt 4, c) prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane odpady komunalne z podziałem na nieruchomości segregujące odpady i niesegregujące odpady. W tym zakresie Wykonawca wprowadzi system identyfikacji nieruchomości z odpadami komunalnymi, d) do kontrolowania, realizowania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (powiadomienie powinno zwierać: wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych, adres nieruchomości, z której odebrano odpady komunalne oraz dokumentację fotograficzną) - wzór zawiadomienia (załącznik nr 13), e) przedkładania Zamawiającemu, w okresach miesięcznych, informacji - protokołu w formie pisemnej o ilości poszczególnych rodzajów odebranych odpadów oraz liczbie nieruchomości (z wyszczególnieniem liczby nieruchomości w danej miejscowości), z których zostały odpady odebrane - wzór zawiadomienia (załącznik nr 14), f) zapewnienia gotowości do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wskazanych w ppkt 3 bezpośrednio z nieruchomości lub Punku Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) poza zakresem określonym w ppkt 6, 7, 8, 9 w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia Zamawiającego, za dodatkową opłatą zgodną z oferowaną ceną jednostkową wskazaną w ofercie, jednakże w zakresie limitów wskazanych w ppkt 4, g) zapewnienia gotowości do dostawy dodatkowych pojemników i kontenerów wymienionych w ppkt 11 we wskazane miejsca przez Zamawiającego, w przypadku gdy z rozliczenia wynika, iż Zamawiający nie wyczerpał limitu ilościowego wskazanego w SIWZ, h) przedkładania Zamawiającemu, kopii kart przekazania odpadów, o których mowa w ppkt 3 lit. b do f, do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia jako załącznik do faktury za wykonanie usługi, i) wskazywania pisemnie (na nr fax - 76 8412601) na min. 10 dni przed każdym miesiącem kalendarzowym, w którym wykonywana będzie usługa: marki i numeru rejestracyjnego pojazdu wyznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Ścinawa. W przypadku zmiany pojazdu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o takim fakcie przed rozpoczęciem usługi (wyjazdem pojazdu z bazy Wykonawcy), wskazując pisemnie (na nr fax - 76 8412601) a następnie telefonicznie (na nr tel. 76 8412600) przyczynę zmiany pojazdu wraz ze wskazaniem nowego, j) umożliwienia Zamawiającemu dokonywania kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie upoważnienia zgodnego ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, k) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego, l) zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, ze zm.), sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Burmistrzowi Ścinawy w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Do sprawozdania należy dołączyć informację dotyczącą wypełnienia obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości oraz informację o ilości odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych, ł) skreślone, m) systematycznego czyszczenia pojemników, z których odbiera odpady, n) przestrzegania zasady odbierania i przewożenia odpadów komunalnych pojazdem wskazanym przez Wykonawcę zgodnie z ppkt 12 lit. i wyłącznie z nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ścinawa i jednocześnie przestrzegania zakazu przewożenia tych odpadów tym samym pojazdem z odpadami odbieranymi od innych podmiotów nie objętych niniejszym zamówieniem. 13) Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i rozwiązania techniczno - technologiczne mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 791213,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1099665,24

  • Oferta z najniższą ceną: 1099665,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1441826,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.