eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradniortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Warszawa: Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
Numer ogłoszenia: 178265 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103923 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane na II piętrze w skrzydle budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, usytuowanym na działce o nr 7 6, w obrębie ewidencyjnym 6 10 04, w jednostce ewidencyjnej 146502 8 Bemowo, kompleks wojskowy nr 5666 stanowiący teren zamknięty. Obiekt zakwalifikowany jest w PKOB pod numerem 1264 budynki szpitali i zakładów opieki medycznej. Całość inwestycji przeprowadzana jest na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr 219 III 2016 z dnia 21.06.2016 r., wydanej przez Wojewodę Mazowieckiego. Uprawomocnienie decyzji ma nastąpić w dniu 06.07.2016 r. Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia postępowania przed terminem otwarcia ofert w przypadku nie uzyskania uprawomocnienia decyzji. Ze względów organizacyjnych i rozliczeniowych z organem założycielskim MON, roboty budowlane podzielono na dwa etapy. Etapy będą realizowane w terminach ustalonych w SIWZ i w umowie oraz zakończą się dla każdego etapu odrębnie odbiorami i rozliczeniami finansowym z Wykonawcą robót. Etapy zamierzenia inwestycyjnego, będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmują następujący zakres robót budowlanych: Etap I:pomieszczenia poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, co stanowi 517,83 m2; Etap II - pomieszczenia poradni rehabilitacyjnej, co stanowi ok. 282,34 m2. W Etapie I, Zamawiającemu ze względu na znaczne ograniczenia świadczenia usług zdrowotnych zakontraktowanych w NFZ do końca 2016 r., bardzo zależy na maksymalnie możliwym skróceniu terminu wykonania robót budowlanych i w związku z tym określił datę graniczną na 15.11.2016 r., a ilość dni skrócenia tego terminu będzie przedmiotem punktacji w kryterium ceny o wadze 10%. Przedmiot zamówienia z podziałem na 2 etapy opisano szczegółowo w: Zał. Nr 1:projekcie wykonawczym, który zawiera 6 zeszytów z planami, rysunkami, opisami, z podziałem na branże oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Zał. Nr 2: przedmiarach robót w formacie PDF i ATH z podziałem na branże: Architektura i konstrukcja, Instalacje elektryczne, Instalacje sanitarne, Niskie prądy zwanymi dalej łącznie Przedmiotem umowy i lub Robotami. Właściciel budynku dysponuje oryginalną dokumentacją projektową, a wymienione wyżej załączniki opublikowano na stronie internetowej. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni będzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mogą wpłynąć na ograniczenie działalności leczniczej Zamawiającego w pomieszczeniach nie objętych przebudową. W zależności od przebiegu prowadzonych prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dróg ewakuacyjnych z każdego punktu, w którym mogą przebywać osoby wraz z oznakowaniem. Każdorazowo o wprowadzeniu lub zmianie przebiegu dróg ewakuacyjnych, Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Po przejęciu terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem robót oraz za wszelkie szkody powstałe w mieniu służącym realizacji Przedmiotu umowy. Na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu robót, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją prac budowlanych u Zamawiającego oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: ryzyk budowlanych np. CAR, EAR lub CWAR z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 110% ceny ofertowej brutto; ubezpieczenia kadry, pracowników, współpracowników Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy, a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu i na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy Roboty. Po podpisaniu umowy, ale przed rozpoczęciem robót budowlanych, w wyznaczonym terminie przez Inwestora Zastępczego, wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik budowy przekaże Zamawiającemu: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, harmonogram wykonywanych robót z rozpisaniem zadań na okresy 1 tygodniowe. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych, materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Remonty pomieszczeń muszą być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. Wykonawca będzie zobowiązany do wywozu na swój koszt pozyskanego z rozbiórki złomu do punktu złomu. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie złożonych przez Wykonawcę do przetargu: kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie projektu, przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ w Zał. Nr 1-2. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność, że zatrudnieni w odpowiedniej liczbie do zakresu Robót, pracownicy i osoby realizujące w imieniu i na rzecz Wykonawcy Roboty: posiadają kwalifikacje niezbędne do zrealizowania Robót; posiadają aktualne przeszkolenia w zakresie bhp i p.poż., posiadają aktualne badania lekarskie; będą wyposażeni w ubrania robocze i kaski ochronne, zgodnie z wymaganiami bhp i kamizelki odblaskowe z nazwą Wykonawcy. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót budowlanych, dostaw lub usług Podwykonawcom na podstawie art. 6471 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania, prowadzenia, nadzorowania i zabezpieczania oraz koordynacji prac realizowanych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według stawki zryczałtowanej miesięcznej w wysokości 500,00 zł, która będzie uregulowana przez Wykonawcę po zakończeniu umowy. Wykonawca w okresie prowadzenia prac budowlanych na terenie obiektu PL WAT SP ZOZ odpowiada za zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy oraz przeciwpożarowych; Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt wszelkich prób, badań, sprawdzeń i pomiarów technicznych. Zamawiający, zaprosił na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w dwóch terminach, w dniu 1 lipca, piątek o godz. 10:00 oraz 6 lipca, środa o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; w celu zapoznania uczestników z zakresem przebudowy oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia.Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą: kosztorys powykonawczy, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wbudowanych i zastosowanych materiałów oraz protokół z pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej. Warunki współpracy Stron opisano szczegółowo w projekcie umowy w Zał. Nr 9..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAT Zbigniew Hordyj, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2609629,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2795349,26

  • Oferta z najniższą ceną: 2653351,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3390066,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.