eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Wykonanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łaziska Górne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Łaziska Górne: Wykonanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łaziska Górne
Numer ogłoszenia: 178210 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149982 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Łaziska Górne, pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248000, faks 032 3248006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łaziska Górne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego na całym terenie administracyjnym Gminy Łaziska Górne na 2314 sztuk opraw. Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług, a) wymianę lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego tj. żarówki, dławiki, przewody (usuwanie zwarć i przebić w kablach lub ich wymiana do 200 mb), wymianę bezpieczników na słupach według potrzeb, b) wymianę lub naprawę wg potrzeb urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym tj. bezpieczniki obwodowe, gniazdka i główki bezpiecznikowe, styczniki, zegary sterujące oraz pozostałe urządzenia mające wpływ na sprawne działanie oświetlenia ulicznego, c) kontrolę, regulację i ustawienia( przynajmniej 1 raz na miesiąc) urządzeń sterujących oraz na każde wezwanie Zamawiającego, d) współpraca z właściwymi Zakładami Energetycznymi w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym i właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania w/w robót, e) bezzwłoczne usuwanie wszelkich uszkodzeń, awarii, jednak nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Włączone w ciągu dnia oświetlenie uliczne zostanie wyłączone natychmiast przez Wykonawcę po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego. Jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie to możliwe Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, podając przyczynę i termin naprawy, f) wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe w ilości do 30 sztuk rocznie W takim przypadku koszt zakupu kompletnych opraw oświetleniowych są po stronie Wykonawcy, g) składania comiesięcznych sprawozdań ze świadczonych usług, wykonanych przeglądów oświetlenia ulicznego, napraw i usuwania awarii, h) naprawa uszkodzonych po kolizjach drogowych i klęskach żywiołowych słupów oświetlenia ulicznego oraz innych elementów związanych z oświetleniem ulicznym, i) podcinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetlenia ulicznego i opierających się o przewody, j) zgłaszane do naprawy awarie oświetlenia będą naprawiane bez konieczności włączenia oświetlenia, k) w przypadku, gdy zajdzie taka konieczność, włączenie świateł w dzień Wykonawca winien uzyskać zgodę od Zamawiającego. Wykonawca , który wygra przetarg powinien zapewnić łączność telefoniczną: telefon stacjonarny z faksem czynny w godzinach od 7.30 do 17.00. oraz telefon komórkowy czynny całą dobę w celu zgłaszania ewentualnych awarii oświetlenia. Utrzymywanie na terenie miasta 24 godzinnego dyżuru w celu przyjmowania zgłoszeń i natychmiastowego usuwania poważnych uszkodzeń i awarii. Wszystkie koszty świadczonych usług tj. : materiały eksploatacyjne, materiały naprawcze oraz używany sprzęt są po stronie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wykonawca, który wygra postępowanie przetargowe uzyska stosowne zezwolenie od Zakładu Energetycznego, na wykonywanie napraw oświetlenia na sieci skojarzonej wraz z dostępem do stacji TREAFO na zasadach ogólnych dopuszczeń do pracy. W przypadku zmiany ilości opraw oświetlenia ulicznego, wartość umowy będzie zmieniona aneksem, ustalając nową liczbę opraw oraz kwotę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODEON S.C. Remigiusz Starobrat, Damian Imiela, ul.Łowicka 26a, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 726658,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 543142,08

  • Oferta z najniższą ceną: 543142,08 / Oferta z najwyższą ceną: 707250,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.