eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego pn.Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Lubawa: Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego pn.: Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawie.
Numer ogłoszenia: 178112 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 645 28 55, faks 89 645 28 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego pn.: Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dla 34 osób Beneficjentów Ostatecznych projektu, podzielonych na trzech grupy: a) grupa I (A) - 11 osób (BO projektu w ramach kontraktów socjalnych), b) grupa II (B) - 11 osób (BO projektu w ramach kontraktów socjalnych), c) grupa III (C) - 12 osób (BO projektu w ramach programu aktywności lokalnej). Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części zamówienia), z których każde stanowi odrębną część i może być przedmiotem oferty częściowej: ZADANIE 1 - WARSZTATY ANIMACYJNO-MUZYKOTERAPEUTYCZNE - warsztaty grupowe dla III grupy (12 osób), w ilości 18 godz., obejmujące naukę gry na bębnach afrykańskich typu KONGO, zakończone inicjatywą lokalną - występem artystycznym uczestników warsztatów podczas jednego z wydarzeń integracyjnych w ramach projektu - Pikniku rodzinnego. ZADANIE 2 - ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW ANIMACYJNO-EDUKACYJNYCH wraz z zagospodarowaniem czasu wolnego w ramach wyjazdu aktywizacyjno-integracyjnego dla 34 osób (uczestników projektu z grupy I, II, III), obejmujące m.in. : 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie Warsztatów animacyjno-edukacyjnych (3 godz.) dla 34 osób (uczestników projektu), podzielonych na trzy grupy z zakresu: warsztaty pieczenia chleba, warsztaty ceramiczne, warsztaty bębniarskie, taniec z ogniem, 2) Zorganizowanie i przeprowadzenie Warsztatów animacyjno-edukacyjnych (2 godz. na grupę) dla 34 osób (uczestników projektu)- podzielonych na dwie grupy, na temat m.in.: a) Równości szans kobiet i mężczyzn, b) Znaczenia pracy zespołowej, c) Pełnienia ról społecznych w społeczności lokalnej, rodzinie, 3) Zorganizowanie czasu wolnego (2 godz.) podczas jednodniowego wyjazdu aktywizacyjno-integracyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o stwierdzenie czy odpis jest aktualny i obejmuje zakres działalności pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę prowadzenia minimum 2 (dwóch) zamówienia o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym - klientami ośrodków pomocy społecznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń, zaświadczeń i referencji. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje wykonanie minimum 2 (dwóch) zamówień podobnych do objętych przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykładowcy/trenerzy biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów, treningów, konsultacji i porad lub wykształcenie wyższe i specjalizację lub inne zaświadczenie uprawniające do prowadzenia w/w warsztatów, treningów, konsultacji i porad. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania osobami, które prowadziły co najmniej 1 (jedno) szkolenie, warsztaty o tematyce i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym - klientami ośrodków pomocy społecznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena będzie dokonana na podstawie załączonego Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena będzie dokonana na podstawie załączonej polisy ubezpieczeniowej. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60.0
  • 2 - JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG - 40.0

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, b) terminów i szczegółowych harmonogramów realizacji poszczególnych usług, szkoleń, c) uczestników szkoleń, d) zmiany których nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARSZTATY ANIMACYJNO - MUZYKOTERAPEUTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ,,WARSZTATY ANIMACYJNO-MUZYKOTERAPEUTYCZNE - grupowe dla 12 osób z grupy III (w ramach programu aktywności lokalnej), ilość godzin: 18 godzin; OKRES REALIZACJI: VII - VIII/2010r.; ZAKRES ZAMÓWIENIA m.in.: warsztaty mające na celu naukę gry na bębnach afrykańskich typu KONGO, do dyspozycji uczestników 12 bębnów, warsztaty zakończone występem (inicjatywą lokalną) podczas jednego z wydarzeń integracyjnych w ramach projektu w m-cu sierpniu 2010r. (Piknik rodzinny)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60.0
    • 2. JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG - 40.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE JEDNODNIOWYCH WARSZTATÓW ANIMACYJNO-EDUKACYJNYCH wraz z zagospodarowaniem czasu wolnego w ramach wyjazdu aktywizacyjno - integracyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WARSZTATY ANIMACYJNO - EDUKACYJNE (grupowe) dla 34 osób (uczestników projektu) z grupy: I (11 osób), II (11 osób), III (12 osób). ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników projektu (i ich otoczenia), podzielonych na trzy grupy, w ilości 3 godz. na grupę, warsztatów z zakresu : a) Warsztaty pieczenia chleba, b) Warsztaty ceramiczne, c) Warsztaty bębniarskie, taniec z ogniem, 2) Zorganizowanie i przeprowadzenie dla 34 osób (uczestników projektu i ich otoczenia), podzielonych na dwie grupy, Warsztatów animacyjno-edukacyjnych w ilości 2 godz. na grupę, na temat: a) Równości szans kobiet i mężczyzn, b) Znaczenia pracy zespołowej, c) Pełnienia ról społecznych w społeczności lokalnej, rodzinie, 3) Zorganizowanie czasu wolnego (2 godz.) podczas jednodniowego wyjazdu aktywizacyjno-integracyjnego, 4) Zapewnienie przez Wykonawcę miejsca realizacji Warsztatów animacyjno-edukacyjnych, które nie może być dalej położone od siedziby Zamawiającego-miejscowości Lubawa, niż 50 km. 5) Zapewnienie materiałów i sprzętu do realizacji Warsztatów animacyjno-edukacyjnych, ubezpieczenia uczestników. 6) Zapewnienie uczestnikom Warsztatów animacyjno-edukacyjnych posiłku (obiadu) w postaci II dania oraz bufetu kawowego: kawa, herbata, ciastka itp. 7) Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dojazdem uczestników projektu do miejsca realizacji Warsztatów animacyjno - edukacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60.0
    • 2. JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG - 40.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.