eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000 ZŁOTYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Koło: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000 ZŁOTYCH
Numer ogłoszenia: 178066 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128142 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000 ZŁOTYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł, słownie złotych: jeden milion 00/100 PLN przeznaczonego do sfinansowania następujących zadań inwestycyjnych: 1) Budowa ulicy Południowej z kanalizacją deszczową - w wysokości 550.000,- zł, 2) Wykup gruntów - w wysokości 320.000,- zł, 3) Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicach: 3-Maja, Konarskiego, Konopnickiej Słowackiego - w wysokości 130.000,- zł. 2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 3. Warunki realizacji usług - sposób spłaty kredytu: spłaty miesięczne, do końca każdego miesiąca 1) w 2010 roku karencja w spłacie kredytu, 2) w 2011 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł, 3) w 2012 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł, 4) w 2013 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł, 5) w 2014 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł. 4. Odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych zwanych dalej okresem odsetkowym, który to okres rozpocznie się w pierwszym dniu każdego miesiąca kalendarzowego i zakończy się w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego włącznie z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem pierwszego okresu odsetkowego jest dzień wypłaty środków przez Bank. Odsetki płatne do 15-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Oprocentowanie kredytu liczone będzie według stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu odsetkowego, do którego Bank doliczy stała marżę. Marża Banku przedstawiona w ofercie nie może być podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. 5. Bank będzie zobowiązany do pisemnego informowania o wysokości naliczonych odsetek za każdy okres odsetkowy na 7 dni przed terminem płatności odsetek 6. Prowizja liczona będzie od wysokości faktycznie uruchamianych środków, płatna przed wypłatą każdej transzy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez poboru przez Bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to dodatkowych kosztów. 9. Sporządzenie aneksu harmonogramu spłaty kredytu lub inne czynności związane z obsługą kredytu nie będą obciążone dodatkowymi kosztami. 10. Postawienie kredytu do dyspozycji w terminie 7 dni od podpisania umowy kredytowej. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia kredytu w transzach. 12. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego. 13. Wykorzystanie kredytu od daty podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2010 r. na podstawie kserokopii faktur potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów, z których będzie wynikać obowiązek wykonania zadań wymienionych w ust. 1 (umowa o roboty budowlane, uchwała Rady Miejskiej lub innych). 14. Bank, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawi harmonogram spłaty kredytu z odsetkami, który będzie stanowił załącznik do umowy. 15. Prawne zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 16. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ zostały załączone następujące dokumenty: 1) uchwałę Rady Miejskiej w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego na 2010 r., 2) uchwałę RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł., 3) uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o projekcie budżetu na 2010 roku, 4) uchwałę RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu na 2010 roku, 5) uchwałę RIO w sprawie prawidłowości prognozy kwoty długu w 2010 roku, 6) uchwałę RIO w sprawie wykonania budżetu za lata 2007, 2008 i 2009 rok. 7) sprawozdania budżetowe z lat 2007, 2008, 2009 i pierwszy kwartały 2010 Rb -NDS, Rb -N, Rb-Z, Rb-28S, Rb-27S, 8) wykaz kredytów i pożyczek wraz z informacja o poręczeniach - stan na 31.03.2010 r. 9) wykaz jednostek organizacyjnych 10) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach, 11) zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek. 16. Budżet Gminy Miejskiej Koło z lat 2007-2009 i aktualny stan mienia komunalnego do pobrania ze strony www.bip.kolo.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank MILLENNIUM S.A., ul.Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141270,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122878,94

  • Oferta z najniższą ceną: 122878,94 / Oferta z najwyższą ceną: 144900,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.