eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby biura RDLP oraz jednostek organizacyjnych RDLP w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Katowice: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby biura RDLP oraz jednostek organizacyjnych RDLP w Katowicach
Numer ogłoszenia: 178047 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach , ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6094543, faks 32 6094544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/regionalna-dyrekcja-lp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państw.jedn.org.nie posiadająca osob.prawnej, repr.Skarb Państwa w zakr. zarz.mienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby biura RDLP oraz jednostek organizacyjnych RDLP w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla urzędu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach i jednostek organizacyjnych. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zakres dostaw w poszczególnych zadaniach: Zadanie Nr 1. Komputer stacjonarny typu All-in-One - 16 szt. Komputer przenośny - 10 szt. Monitor LED 24 - 4 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolor scan-kopia - 3 szt. Serwer - 1 szt. Komputer przenośny z monitorem i stacją dokującą - 2 szt. Dysk sieciowy - 1 szt. Zadanie Nr 2. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. Zadanie Nr 3. Dyskowa pamięć sieciowa - 38 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.20.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 30.23.30.00-1, 30.23.31.41-1, 31.68.25.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) - należycie wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych): a) dla Zadania 1. - co najmniej dwie dostawy sprzętu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto - każda, b) dla Zadania 2. - zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. c) dla Zadania 3. - co najmniej dwie dostawy sprzętu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto - każda, - Za dostawy sprzętu informatycznego uznaje się dostawy komputerów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, serwerów, macierzy. - Wykonawcy składający ofertę na wszystkie zadania lub na zadanie nr 1 i 3, muszą wykazać należyte wykonanie dwóch dostaw sprzętu informatycznego - każda o wartości (brutto) nie mniejszej niż 200 tys. złotych. - W przypadku, gdy wykonywane dostawy ciągłe lub okresowe są w trakcie realizacji - Zamawiający uzna należyte wykonanie dostaw o wartości, dotyczącej wyłącznie już zrealizowanej części umowy. - W sytuacji Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia lub w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu podmiotów trzecich - Zamawiający wymaga aby opisany wyżej warunek spełniał w całości co najmniej jeden z podmiotów biorących udział w wykonywaniu zamówienia (członek konsorcjum, partner spółki cywilnej lub podmiot udostępniający zasoby). Doświadczenie wymagane w wykonywaniu w/w dostaw, nabyte przez różne podmioty gospodarcze - nie podlega sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: a) dla Zadania Nr 1. - w wysokości minimum 100.000,00 złotych, b) dla Zadania Nr 2. - w wysokości minimum 50.000,00 złotych. c) dla Zadania Nr 3. - w wysokości minimum 150.000,00 złotych. Przy składaniu ofert na dwa lub wszystkie zadania, wymagana wyżej zdolność finansowa, wskazana dla poszczególnych zadań - podlega sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz dostaw, polegających dostawie sprzętu informatycznego oraz poświadczenia należy złożyć - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, określonego wyżej w pkt. III.3.2);
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Deklaracje producenta, potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt wymaganych norm CE (zgodności z certyfikatem bezpieczeństwa CE) oraz certyfikaty Energy Star dla modeli, w których jest to wymagane (wg zapisów SIWZ). Deklaracje oraz certyfikaty można złożyć bez tłumaczenia tych dokumentów na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach 40-543 Katowice ul. Św.Huberta 43/45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach 40-543 Katowice ul. Św.Huberta 43/45 Pokój nr 308 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny typu All-in-One - 16 szt. Komputer przenośny - 10 szt. Monitor LED 24` - 4 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolor scan-kopia - 3 szt. Serwer - 1 szt. Komputer przenośny z monitorem i stacją dokującą - 2 szt. Dysk sieciowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja w siedzibie zamawiającego zasilacza awaryjnego UPS - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyskowa pamięć sieciowa - 38 szt. Dla zadania Nr 3. - miejscem dostawy sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia są siedziby jednostek zgrupowanych w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach, położonych na terenie działania RDLP (woj. śląskie, opolskie)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.