Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-03
Sosnowiec: Dostawa sprzedaż wraz z transportem trumien i urn do pochówku zmarłych
oraz krzyży nagrobnych dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 178037 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzedaż wraz z transportem trumien i urn do pochówku zmarłych oraz krzyży nagrobnych dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzedaż wraz z transportem trumien i urn do pochówku zmarłych oraz krzyży nagrobnych dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu. Trumny i sarkofagi muszą być wykonane z sezonowanego twardego lub miękkiego, suchego, jednolitego drewna drzew liściastych lub iglastych po pełnej obróbce stolarskiej. Wilgotność drewna powinna kształtować się na poziomie do 15%. Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odrysów i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie lakierem . Trumny muszą być wyposażone w elementy zewnętrzne:okucia , śruby zabezpieczające oraz elementy wewnętrzne: wypełnienie materiałem chłonnym, obicie materiałem wewnątrz wieka skrzyni dolnej. Na wybicie wnętrza: trumny i sarkofagu - wymaga się zastosowanie białego atłasu lub innego białego materiału, np płótna (w przypadku trumny ubogiej i kremacyjnej - płynochłonnego). Zamawiający dopuszcza wypełnienia w postaci trocin pod warunkiem, że nie będą się one przebarwiać ani powodować odkształcania materiału wybicia. Dostarczony towar nie może ulec wypaczeniu rozeschnięcu i tym podobne w czasie przechowywania to jest w okresie co najmniej 3 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego. W przypadkach stwierdzenia rzeczonych zmian w podanym wyżej okresie, trumna podlega nieodpłatnej wymianie. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia trumien i sarkofagów o innych niż standardowe wymiary, np. dłuższych, szerszych. Zmiana zabarwienia i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru. Każda trumna winna być oznakowana w prawym dolnym rogu u stóp nazwa wytwórcy i nazwą wyrobu zgodnie z zamówieniem. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. szczegółowy opis w SIZW..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4, 39.29.60.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, biurowiec, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 12:45, miejsce: Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, biurowiec, pokój nr 20 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzedaż wraz z transportem trumien ubogich, kremacyjnych, krzyży i palików dla miejskiego Zakładu Ulic i Mostów w Sosnowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w SIZW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzedaż wraz z transportem trumien i sarkofagów z drewna miękkiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w SIZW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzedaż wraz z transportem trumien i sarkofagów z drewna twardego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w SIZW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzedaż wraz z transportem uren na prochy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w SIZW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.