eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaźmierz › Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Kaźmierz: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 178034 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kaźmierz, ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, tel. 061 2918065, fax 061 2918320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu: 1 kierowcy + co najmniej 18 pasażerów w fotelach. Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) posiadał homologację. 2. Wymagane warunki techniczne pojazdu: 1) fabrycznie nowy, rok produkcji 2008, 2) rodzaj silnika: diesel z certyfikatem Euro 4 o mocy minimum 95 kW, 3)skrzynia biegów manualna 6-biegowa, 4) rozstaw osi powyżej 4200 mm, długość pojazdu min. 7300 mm, 5) pojemność skokowa silnika: od 2,2 litra do 3,0 litra 6) wymagana liczba miejsc: dla 1 kierowcy + co najmniej 18 pasażerów w fotelach, po demontażu 4 miejsc przystosowany do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim. 3. Charakterystyka zabudowy pojazdu: 1)najazd szynowy umożliwiający wjazd wózków inwalidzkich do autobusu, 2)uchwyty do mocowania wózków inwalidzkich, 3)trójpunktowe pasy zabezpieczające osoby niepełnosprawne w wózku inwalidzkim, 4)trójpunktowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy oraz w pierwszym rzędzie siedzeń, pozostałe fotele z pasami trójpunktowymi lub biodrowymi, 5)fotele z zintegrowanymi zagłówkami z regulacją kąta nachylenia oparcia za pomocą siłownika, fotele w ostatnim rzędzie mogą nie posiadać regulacji kąta oparcia, fotele w rzędach podwójnych muszą posiadać system przesuwu bocznego, wszystkie fotele od strony przejścia winny posiadać podłokietniki, 6)uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowany przy drzwiach wejściowych, 7)pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, 8)1/3 przegrody za siedzeniem kierowcy, 9)wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, 10)izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, 11)wyłożenie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, 12)podłoga wzmocniona sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, 13)wspomaganie układu kierownicy, 14)urządzenie zapobiegające blokowaniu kół (ABS), 15)system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego, 16)poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów zajmujących przednie siedzenia (jeżeli autobus nie posiada siedzeń dla pasażerów obok kierowcy, wymagana jest tylko poduszka powietrzna dla kierowcy), 17)wszystkie szyby termoizolacyjne, panoramiczne, podwójne, wklejane do nadwozia, 18) klimatyzacja z parownikiem na dachu z indywidualnym rozprowadzeniem dla każdego rzędu siedzeń w konfiguracji z lampką, 19)niezależne od pracy silnika ogrzewanie z dwupunktowym rozprowadzeniem, 20)dodatkowe oświetlenie przedziału pasażerskiego - min. 3 punkty, 21)tylne światło przeciwmgielne, 22)regulacja wysokości świateł, 23)siedzenie kierowcy z regulacjami: wzdłużna, wysokości, pochylenia oparcia, 24)immobiliser, 25)autoalarm z funkcją dozoru wnętrza i ochroną przed odholowaniem, 26)centralny zamek, 27) tachograf cyfrowy, 28)lusterko wewnętrzne, 29)zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, 30)dodatkowo komplet opon zimowych z felgami lub z oponami letnimi jeśli w pojeździe są zamontowane opony zimowe, 31)autokarowe radio z odtwarzaczem CD i mikrofonem z głośnikami w części pasażerskiej 32) kolor pojazdu - biały, 33) oznakowanie pojazdu zgodnie z przepisami prawa ruchu drogowego - emblematy informujące o przewozie osób niepełnosprawnych oraz ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, 4. Wyposażenie dodatkowe autobusu: 1)koło zapasowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, 2)klucze do kół i podnośnik, 3)dwie gaśnice o wadze 2 kg, 5. Gwarancja fabryczna: autobus będący przedmiotem zamówienia objęty zostanie gwarancją na warunkach określonych przez Wykonawcę w dokumencie gwarancyjnym, który stanowi załącznik do oferty Wykonawcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty przekazania autobusu Zamawiającemu odnotowanej w książce gwarancyjnej pojazdu. Udzielenie gwarancji na okres minimum 24 miesięczny bez limitu kilometrów, gwarancji na perforację karoserii na okres 6 lat oraz zapewnienie obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Zamawiający informuje, że autobus stanowiący przedmiot zamówienia będzie użytkowany we wszystkich porach roku i doby oraz będzie stacjonowany na wolnym powietrzu. Autoryzowana stacja obsługi dla zakupionego pojazdu winna znajdować się w promieniu nie więcej niż 100 km od siedziby zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj: sprzedaży pojazdów samochodowych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7) w przypadku, gdy kilku wykonawców będzie wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - wykonawcy łącznie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zawrą porozumienie w formie listu intencyjnego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony druk oferty zgodny z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej instrukcji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w/w dokumentów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, Wykonwcy mogą ten warunek spełniać łącznie stanowi załącznik nr 2 do niniejszej instrukcji, 4) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowi załącznik nr 3 do niniejszej instrukcji, 5) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7) list intencyjny o zamiarze wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 8) umowę spółki regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie - dotyczy wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazmierz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kaźmierz ul. Szamotulska 20 64-530 Kaźmierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Kaźmierz ul. Szamotulska 20 64-530 Kaźmierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.