eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej, znak.post.:AC/BZP/225/2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Wrocław: Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej, znak.post.:AC/BZP/225/2015.
Numer ogłoszenia: 178011 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285326 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej, znak.post.:AC/BZP/225/2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej w ilości i asortymencie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy stanowiącej złącznik nr 5 do SIWZ. Ilości podane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu poszczególnych rodzajów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, do maksymalnej kwoty umowy brutto. Faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą odbiegać od podanych średnich ilości. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, w stanie nienaruszonym opakowaniu odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanymi w SIWZ. 1.2. Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. 1.3. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do rozładowania produktów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Termin realizacji zamówienia wynosi: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na realizację całego zamówienia - dostawa sukcesywna. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku, gdy środki finansowe określone w umowie nie zostaną w pełni wykorzystane. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż pięć dni roboczych. Maksymalny termin wykonania zamówienia będzie podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym i będzie on podlegał ocenie ofert w kryterium: termin dostawy. Termin dostawy liczony jest od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę do realizacji. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PAPES Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 415445,72

  • Oferta z najniższą ceną: 415445,72 / Oferta z najwyższą ceną: 419522,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.