eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu IT w tym komputerów, monitorów, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, serwerów, urządzeń sieciowych, plotera drukującego i oprogramowania użytkowego w ramach projektu Rewaloryzacja i adaptacja budynku przy ul. Wita Stwosza 12 w Krakowie dla potrzeb Muzeum Armii Krajowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Kraków: Dostawa sprzętu IT w tym komputerów, monitorów, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, serwerów, urządzeń sieciowych, plotera drukującego i oprogramowania użytkowego w ramach projektu Rewaloryzacja i adaptacja budynku przy ul. Wita Stwosza 12 w Krakowie dla potrzeb Muzeum Armii Krajowej.
Numer ogłoszenia: 178000 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Armii Krajowej w Krakowie im. Gen. Emila Fieldorfa "Nila" , ul. Wita Stwosza 12, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 430 33 63, faks 0-12 430 33 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-ak.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu IT w tym komputerów, monitorów, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, serwerów, urządzeń sieciowych, plotera drukującego i oprogramowania użytkowego w ramach projektu Rewaloryzacja i adaptacja budynku przy ul. Wita Stwosza 12 w Krakowie dla potrzeb Muzeum Armii Krajowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przedmiot: Serwery z oprogramowaniem, urządzenie kopii zapasowej, urządzenia zasilania awaryjnego i szafa serwerowa wraz z wdrożeniem. Serwer I - 1 sztuka Serwer II - 1 sztuka Serwer III - 1 sztuka Zasilacz awaryjny - 3 sztuki Urządzenie kopii zapasowej - 1 sztuka Szafa serwerowa - 1 sztuka Zadanie 2: Przedmiot: Urządzenia sieciowe wraz z wdrożeniem. Przełączniki sieciowe - 5 sztuk Router - 1 sztuka Urządzenie dostpowe WiFi - 3 sztuki Zadanie 3: Przedmiot: Komputery stacjonarne i przenośne wraz oprogramowaniem oraz monitory. Komputer stacjonarny (stacja robocza) - 31 sztuk Komputer stacjonarny - stacja graficzna - 1 sztuka Monitory - 39 sztuk Komputery przenośne - 8 sztuk Zadanie 4: Przedmiot: Laserowe urządzenia wielofunkcyjne, skaner oraz ploter drukujący. Urządzenie wielofunkcyjne monohromatyczne laserowe formatu A3 - 1 sztuka Urządzenie wielofunkcyjne kolorowa laserowe formatu A3 - 1 sztuka Urządzenie wielofunkcyjne format A0 - 1 sztuka Skaner do slajdów - 1 sztuka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.40 - Plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 31.68.25.10 - Awaryjne układy energetyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług (pkt 8.10 pozycja w tabeli 1 SIWZ). Wymagane jest wykazanie, co najmniej 1 dostawy lub usługi, której przedmiotem był zakres zadania, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferty (tj. łącznie dla wszystkich zadań, na jakie składa ofertę Wykonawca ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana treści umowy może wynikać gdy z przyczyn niezależnych od Stron umowy konieczna będzie zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy lub zmiana parametrów technicznych w zakresie nazwa - model -typ - oznaczenie kodowe urządzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-ak.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tymczasowa siedziba Muzeum Armii Krajowej ul. Moniuszki 41 A 31-523 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Muzeum Armii Krajowej ul. Moniuszki 41 A 31-523 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.