To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Ruda Śląska: Obsługę pogotowia w zakresie usług ogólnobudowlanych, elektrycznych, gazowych, wod-kan, centralnego ogrzewania i innych zdarzeń losowych wymagających natychmiastowej interwencji w budynkach administrowanych przez MPGM Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 177985 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 160990 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. 1 Maja, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, fax 032 2420881.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę pogotowia w zakresie usług ogólnobudowlanych, elektrycznych, gazowych, wod-kan, centralnego ogrzewania i innych zdarzeń losowych wymagających natychmiastowej interwencji w budynkach administrowanych przez MPGM Sp. z o.o.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przyjmowanie zgłoszeń i natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia awarii na ww. instalacjach lub urządzeniach z nimi związanych, szczegółowy opis w SIWZ. Ilość napraw dla poszczególnych branż: Elektryczne - 500 Wodno-Kanalizacyjne - 350 Gazowe - 30 Centralnego Ogrzewania - 140 Ogólnobudowlane 80 RAZEM ILOŚĆ NAPRAW- 1100 Ilości napraw są ilościami maksymalnymi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97900 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "Wiek" Marcin Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "Wiek" Marcin Wieczorek
- Firma Handlowo-Usługowa WIEK Marcin Wieczorek, ul. Nad Kanałem 28/9, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 97900.00
- Oferta z najniższą ceną: 97900.00 / oferta z najwyższą ceną: 97900.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty i naprawy wynikające z nakazów Sanepidu
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.