eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawyAdm.11/2012

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Gdańsk: Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm.11/2012
Numer ogłoszenia: 177963 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150347 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm.11/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, polegającej na: 1) zaprojektowaniu stacji uzdatniania wody o wydajności 8 m3/h; 2) uzyskaniu pozwolenia na budowę; 3) wykonaniu remontu pomieszczenia stacji; 4) wykonaniu demontażu urządzeń starej stacji uzdatniania wody; 5) dokonaniu montażu stacji uzdatniania wody; 6) dokonaniu rozruchu stacji uzdatniania wody; 7) dostarczeniu Zamawiającemu wyników badań wody, przeprowadzonych przez Sanepid, o parametrach określonych normami; 8) przeszkoleniu pracowników Szpitala z zakresu działania stacji i wykonaniu instrukcji obsługi; 9) pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją projektu modernizacji stacji. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy zakresu robót. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do projektu na następujących polach eksploatacji: w zakresie utrwalania projektu dowolną techniką, kopiowania, wprowadzania do pamięci komputera, użyczania, najmu, dokonywania przez Zamawiającego niezbędnych zmian, przeróbek, uzupełnień, modyfikacji w projekcie, bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody Wykonawcy na powyższe. 2. Przedmiot zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Program funkcjonalno-użytkowy, 2) Schemat usytuowania stacji uzdatniania wody na terenie WSP, 3) Schemat usytuowania urządzeń współpracujących ze stacją. 3. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu projekt budowlano-wykonawczy. 2) projekt musi być uzgodniony z Rzeczoznawcą ds. sanitarno-epidemiologicznych. 3) projekt musi posiadać Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 4) Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia dokumentacji z Zamawiającym. 5) Wykonawca ma obowiązek uzyskać pozwolenie na budowę. 6) dostarczona z zaprojektowanej i wykonanej stacji uzdatniania woda musi posiadać parametry określone normami. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 2) Przed podjęciem realizacji zadania Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz utrzymywać plac budowy w należytym porządku. 5) Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić teren budowy do porządku. 6) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania. 7) Zamawiający obciąży Wykonawcę za zużytą energię elektryczną. Wykonawca zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę energii elektrycznej dla potrzeb budowy lub rozliczenie za zużytą energię nastąpi według stawek obowiązujących u Zamawiającego - ryczałtowo (na podstawie obustronnego uzgodnienia z Wykonawcą). 8) Urządzenie placu budowy wraz z dozorem budowy i ochroną mienia Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające wywóz na legalne wysypisko dostarczy Zamawiającemu. 10) Wykonawca dostarczy w dniu odbioru końcowego dokumentację odbiorową w 3 egzemplarzach. 11) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ. 12) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca na swój koszt i ryzyko, winny spełniać wymogi określone w Ustawie z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U z 2004 r. Nr 92 poz. 881, z późn. zm. 13) Każda zmiana technologii wykonania robót - z inicjatywy Wykonawcy - wymaga akceptacji Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany obciąża Wykonawcę. 14) Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz celem umowy. 16) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy, których realizuje przedmiot zamówienia. 17) Za roboty wykonywane przez Podwykonawców odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 18) Na dzień rozpoczęcia czynności odbioru Wykonawca skompletuje i przekaże komisji odbiorowej wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, tj. dziennik budowy i dokumentację powykonawczą, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Brak w/w dokumentów skutkować może odmową odbioru przedmiotu umowy. 19) W wypadku stwierdzenia w toku odbioru wad lub usterek przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt i ryzyko w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 20) Zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie został wykonany cały przedmiot Umowy lub przedmiot Umowy zawiera wady lub usterki uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że roboty zostały wykonane niezgodnie z przedmiotem Umowy. 21) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm. 11/2012

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Produkcyjno-Usługowe AQUA TECH Sp. z o.o., ul. Podmiejska 5e, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349593,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 352800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 352800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 487804,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.