eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont drogi działka nr 134 w Sulechowie (wjazd od ulicy Armii Krajowej do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) Remont drogi w Głoguszu Remont drogi łączącej ulicę Poznańską z ulicą Koszarową w Sulechowie Remont ulicy Armii Krajowej w Sulechowie na odcinku o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Sulechów: Remont drogi działka nr 134 w Sulechowie (wjazd od ulicy Armii Krajowej do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) Remont drogi w Głoguszu Remont drogi łączącej ulicę Poznańską z ulicą Koszarową w Sulechowie Remont ulicy Armii Krajowej w Sulechowie na odcinku od skrzyżowania ulic Kruszyna, Odrzań-ska, Piaskowa do skrzyżowania z ulicą Łączną
Numer ogłoszenia: 177952 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi działka nr 134 w Sulechowie (wjazd od ulicy Armii Krajowej do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) Remont drogi w Głoguszu Remont drogi łączącej ulicę Poznańską z ulicą Koszarową w Sulechowie Remont ulicy Armii Krajowej w Sulechowie na odcinku od skrzyżowania ulic Kruszyna, Odrzań-ska, Piaskowa do skrzyżowania z ulicą Łączną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Remont drogi działka nr 134 w Sulechowie (wjazd od ulicy Armii Krajowej do Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych), w tym m.in.: 1) rozebranie ręczne nawierzchni z brukowca grubość 16-20 cm - 64,65 m2; 2) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych: a) kratki ściekowe uliczne - 1 szt. b) studzienki telefoniczne - 1 szt. c) wyłazy kanałowe - 1 szt. 3) montaż krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 162,0 m; 4) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych z bitumu - 470,0 m2; 5) skropienie nawierzchni asfaltem - 470,0 m2; 6) wykonanie: a) remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi - masa grysowa, lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi - 0,6 t, b) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa - masa grysowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm - 470,0 m2. 1.2. Remont drogi w Głoguszu, w tym: 1) wykonanie: a) wykopów liniowych lub jamistych ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5 m, w gruncie kategorii I-II - 56,25 m3; b) kanałów z rur typu PVC łączonych na wcisk, Fi 160 mm - 25,0 m; c) studni rewizyjnej z kręgów betonowych w gotowym wykopie, Fi 1000 mm, głębokość 3 m - 1 szt.; d) przebicia otworów w elementach z betonu żwirowego o powierzchni 0,05-0,10 m2, grubość do 10 cm - 0,08 m2; 2) montaż studzienek ściekowych ulicznych Fi 500 mm, z osadnikiem i syfonem - 2 kpl; 3) zasypanie wykopów warstwami o grubość w stanie luźnym 25 cm, kategoria gruntu III-IV - 42,25 m2; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywa-ne mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny - 550 m2; 5) skropienie nawierzchni asfaltem- 550 m2; 6) wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - masa grysowa (warstwa wiążąca) o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 550 m2; 7) wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - masa gryso-wa (warstwa ścieralna), o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 550 m2. 1.3. Remontu drogi łączącej ulicę Poznańską z ulicą Koszarową w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 218,0 m:. 2) montaż krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław beto-nowych na podsypce cementowo-piaskowej - 218,0 m - na łukach należy zastosować krawężniki o kształcie łukowym; 3) wykonanie: a) koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości koryta 20 cm, kategoria gruntu II-IV - 16,0 m2; b) podbudowy betonowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą - 16,0 m2; 4) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych: a) włazy kanałowe - 7 szt.; b) kratki ściekowe uliczne - 4 szt. c) zawory wodociągowe i gazowe - 1 szt. 5) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych z betonu - 1480,53 m2; 6) skropienie nawierzchni asfaltem - 1480,53 m2; 7) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, grysowo-żwirową (standard II) - 74,03 t; 8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - masa grysowa (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm - 1480,53 m2. 1.4. Remont ulicy Armii Krajowej w Sulechowie na odcinku od skrzyżowania ulic Kruszyna, Odrzańska, Piaskowa do skrzyżowania z ulicą Łączną, w tym: 1) rozebranie a) krawężników kamiennych 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 94,3 m; b) obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej - 8,0 m; c) nawierzchni istniejących wjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, ręcznie - 85,0 m2; d) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w obrębie wysepki - 38,0 m; e) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 5,0 m; f) nawierzchni wysepki z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm ręcznie - 11,40m2; g) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej - 81,60 m2; 2) montaż: a) krawężników kamiennych wystających 20x25 cm pochodzących z rozbiórki wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 94,3 m; b) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 8,0 m; c) krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betono-wych na podsypce cementowo-piaskowej (wysepka) - 38,0 m; d) krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 5,0 m; 3) wykonanie: a) podbudowy betonowej z pielęgnacją piaskiem i wodą o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 85,0 m2; b) wjazdów z kostki brukowej betonowej z odzysku o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem - 85,0 m2; c) nawierzchni wysepki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 11,40 m2; d) chodnika z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 34,0 m2; e) remontu cząstkowego nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, kostka 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 5,40 m2; f) wykopów liniowych lub jamistych ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m w gruncie kategorii III - 36,0 m3; g) obsypki rurociągu kruszywem (piaskiem) dowiezionym - 3,118 m3; h) kanałów z rur typu PVC łączonych na wcisk Fi 160 mm - 24,0 m; i) studni rewizyjnych z kręgów betonowych w gotowym wykopie, Fi 1000 mm, głębokość do 3 m - 4 szt.; j) studzienek ściekowych ulicznych Fi 500 mm z osadnikiem i syfonem - 4 szt.; k) zasypania wykopów warstwami o grubości w stanie luźnym 25 cm, kategoria gruntu III-IV - 31,20m3; l) mechanicznego frezowania na głębokość 4 cm nawierzchni asfaltowej na zimno z odwiezieniem ścinki na plac składowania na odl. do 20 km - 64,50 m2; m) mechanicznego frezowania na głębokość 2 cm nawierzchni asfaltowej na zimno z od-wiezieniem ścinki na plac składowania na odl. do 20 km - 1750,0 m2; n) oczyszczenia mechanicznego nawierzchni drogowych z bitumu - 1750,0 m2; o) skropienia nawierzchni asfaltem - 1750,0 m2; p) wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, wbudowanie mechaniczne, grysowo-żwirowa (standard II) - 1750,0 m2; q) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - 1750,0 m2; r) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - 1750 m2; 4) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych: a) kratki ściekowe uliczne - 1 szt. b) zawory wodociągowe i gazowe - 7 szt. c) włazy kanałowe - 3 szt.; d) studzienki telefoniczne - 2 szt.; 5) montaż: a) barier ochronnych stalowych, pełnych - 28,0 m; b) słupków metalowych biało czerwonych z łańcuchem - 5 szt. Uwaga - Wykonawca ma obowiązek opracować oraz zatwierdzić we własnym zakresie i na własny koszt projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót dla ww. zadania. 2. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2008 na realizację tych zadań. 4. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 5. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy - do 30.10.2008 r., z tym, że terminy zakończenia realizacji poszczególnych zadań ustala się: a) Remont drogi działka nr 134 w Sulechowie (wjazd od ulicy Armii Krajowej do Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych) - do 30.09.2008 r. b) Remont drogi w Głoguszu - do 30.09.2008 r. c) Remontu drogi łączącej ulicę Poznańską z ulicą Koszarową w Sulechowie - do 15.10.2008 r. d) Remont ulicy Armii Krajowej w Sulechowie na odcinku od skrzyżowania ulic Kruszyna, Odrzańska, Piaskowa do skrzyżowania z ulicą Łączną - do 30.10.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 7.330,00 zł należy wpłacić/wnieść przed terminem złożenia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń każdego z zadań określonych w pkt 1 na podstawie wystawionych faktur. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni bitumicznych, w tym jednej roboty, gdzie powierzchnia nawierzchni bitumicznej wyniosła nie mniej niż 1500m2. 1.4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy w branży drogowej. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). 1.5. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia, w tym: - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych o min szerokości 6 m - 1 szt. - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktu-alny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robo-ty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających), b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorysy uproszczone z cenami jednostkowymi netto, sporządzone zgodnie z pkt VIII, ppkt 5 Instrukcji dla Wykonawców (rozdział I SIWZ). 4) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.