To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Katowice: usługa druku i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych
Numer ogłoszenia: 177942 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82833 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa druku i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zakresy: ZAKRES I - Naklejki informacyjne - 500 sztuk, ZAKRES II - Zdjęcia wielkoformatowe - plansze - 40 sztuk, ZAKRES III - Zeszyt A5 - 500 sztuk. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ / załączniku nr 1 do umowy 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia informacje i materiały w formie elektronicznej (PDF, .indd lub .cdr., tigg oraz jpg) w dniu zawarcia umowy. 2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: układ graficzny, propozycję tłoczeń, nadruków bądź innej formy znakowania w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy (dla każdego zakresu odrębnie). 3. Zamawiający naniesie uwagi do przedstawionego do akceptacji ostatecznego wzoru przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od dnia otrzymania w/w wzoru od Wykonawcy (dla każdego zakresu odrębnie). 4. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi do w/w wzoru w terminie do 3 dni licząc od dnia przekazania uwag. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia (dla każdego zakresu odrębnie). 6. W razie stwierdzenia braków lub wad w przedmiocie zamówienia bądź dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca obowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na zgodny z powyższymi warunkami na własny koszt, w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia (dla każdego zakresu odrębnie). 7. W ramach współpracy z Zamawiającym Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie oraz osobę zastępującą. Współpraca będzie polegała na pisemnej i mailowej korespondencji z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego (dla każdego zakresu odrębnie). 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 15:00, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Naklejki informacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 325,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zdjęcia wielkoformatowe - plansze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1450,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 885,60
Oferta z najniższą ceną: 885,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zeszyt A5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1599,00
Oferta z najniższą ceną: 1599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2047,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.