eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › transport i retransport dzieł na wystawę Rewolucja 1968 roku , trwającą w ZACHĘCIE w okresie od 15 września - do 9 listopada 2008r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Warszawa: transport i retransport dzieł na wystawę Rewolucja 1968 roku , trwającą w ZACHĘCIE w okresie od 15 września - do 9 listopada 2008r
Numer ogłoszenia: 177858 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275854, fax 022 8277886.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: transport i retransport dzieł na wystawę Rewolucja 1968 roku , trwającą w ZACHĘCIE w okresie od 15 września - do 9 listopada 2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport i retransport prac z Niemiec - Frankfurt am Main, Essen, Nurnberg, Monachium, Austrii - Wiedeń, Szwajcarii - Zurich, Włoch - Mediolan, USA - Nowy Jork, wg załączonej listy, na wystawę Rewolucja 1968 roku, prezentowaną w Zachęcie w dniach 15 września - 9 listopada 2008 roku. Szczegółowy wykaz prac i miejsca ich odbioru zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.00 - Usługi drogowego transportu towarów w pojazdach specjalistycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 62.00.00.00 - Usługi transportu lotniczego Kod CPV wg słownika 2008: 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 500,- zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset). 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert.: w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego : Bank S.A. Oddział Korporacyjny , ul. Królewska 14, 00-950 Warszawa , Nr 83 1140 1010 0000 2660 9800 1001. 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.), 3. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wów¬czas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uzna¬nie rachunku zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zo¬stanie dołączony do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r Nr 223, poz. 1655), tj : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonanie co najmniej 3 (trzech) podobnych zamówień. Za podobne zamówienia Zamawiający uzna usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki wykonane dla instytucji kultury na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia , wystawionych przez zamawiających. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia; złożył - nie złożył wymagany dokument, na druku ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do niniejszego przetargu będą zobowiązani przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: podstawa prawna : Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. oświadczenie do postępowania o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej 3 (trzech) podobnych zamówień. Za podobne zamówienia Zamawiający uzna usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki wykonane dla instytucji kultury na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia , wystawionych przez zamawiających. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 4. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. W przypadku, gdy składka ubezpieczeniowa płacona jest w ratach, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego opłacenie składki na dzień składania ofert. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Nie załączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i powoduje uznanie jej za niezgodą z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy . W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty wykonawców wymienione w pkt. 1 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale albo w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zapisami właściwego dla wykonawcy rejestru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa (wersja pisemna na wniosek wykonawcy).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zachęta, Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 , 00-916 Warszawa, (Kancelaria, wejście od. ul. Burschego)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.