eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych położonych w Bytowie, Malborku i Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Pruszcz Gdański: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych położonych w Bytowie, Malborku i Słupsku
Numer ogłoszenia: 177855 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych położonych w Bytowie, Malborku i Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia poprzez dozór doraźny oraz monitoring mienia z interwencją grup patrolowych obiektów Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku oraz przynależnego terenu - położonych w: Bytowie, Malborka i Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania w następujący sposób: 1) Zadanie 1: ochrona obiektu położonego w Bytowie, ul. Zakładowa 4 - polegająca na świadczeniu usługi stałego monitoringu systemu sygnalizacji napadu i włamania, przyjmowaniu sygnałów alarmowych, prowadzeniu dozoru doraźnego oraz podjęciu interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną w razie alarmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 9. 2) Zadanie 2: ochrona obiektu położonego w Malborku, ul. Wołyńska 19 - polegająca na świadczeniu usługi stałego monitoringu systemu sygnalizacji napadu i włamania, przyjmowaniu sygnałów alarmowych, prowadzeniu dozoru doraźnego oraz podjęciu interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną w razie alarmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 9. 3) Zadanie 3: bezpośrednia stała ochrona osób i mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem, m.in. zieleni, parkingów i garaży, mieszczącego się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44. Ochrona realizowana będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony pomieszczenia z dostępem do energii elektrycznej, ogrzewania i sanitariatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 10. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U. 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami wykonawczymi. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości oraz rodzajem lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach, a także zdobył na własną odpowiedzialność ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Wizja lokalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do 15.45 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Klauzule społeczne dla części 3 ochrona obiektu w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44 1) Na podstawie art. 22 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w zadaniu nr 3 - co najmniej 1 osobę, która będzie wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2), ust 2.2.3 pkt 1)Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: a) składając ofertę na zadanie 1 - co najmniej 4 usługi ochrony i monitoringu obiektów świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości (w ciągu 12 miesięcy) nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto każda. b) składając ofertę na zadanie 2 - co najmniej 4 usługi ochrony i monitoringu obiektów świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości (w ciągu 12 miesięcy) nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każda. c) składając ofertę na zadanie 3 - co najmniej 4 usługi ochrony osób i mienia świadczone dla obiektów użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości (w ciągu 12 miesięcy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2), ust 2.2.3 pkt 2) i ust. 2.2.5 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) składając ofertę na zadanie 1 i zadanie 2 zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i grupą patrolowo-interwencyjną zgodną z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2); 2.2.3 pkt 3) i ust. 2.2.5 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony. b) składając ofertę na zadanie 3 zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) składając ofertę na zadanie 1 i zadanie 2 zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i grupą patrolowo-interwencyjną zgodną z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2); 2.2.3 pkt 3) i ust. 2.2.5 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony. b) składając ofertę na zadanie 3 zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) składając ofertę na zadanie 1 - co najmniej 4 usługi ochrony i monitoringu obiektów świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości (w ciągu 12 miesięcy) nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto każda, b) składając ofertę na zadanie 2 - co najmniej 4 usługi ochrony i monitoringu obiektów świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości (w ciągu 12 miesięcy) nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każda, c) składając ofertę na zadanie 3 - co najmniej 4 usługi ochrony osób i mienia świadczone dla obiektów użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości (w ciągu 12 miesięcy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3. Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy części 1 i 2- zadanie 1 i 2 Wynagrodzenie określone w ust. 1 i 2 pozostaje stałe przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi będące przedmiotem zamówienia, w czasie trwania niniejszej umowy, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek, bez konieczności zmiany umowy. W umowie dotyczącej części 3 - zadanie 3: Wysokość wynagrodzenia określonego w ust. 1 i 2 jest stała przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem, że w przypadku ustawowej zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi będące przedmiotem umowy w czasie jej trwania, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą ceny brutto. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, jednak Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianach oraz wskazania w wystawianych fakturach podatku VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zapis z ust III. 7 ogłoszenia /Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach/ - DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI 3 POSTĘPOWANIA - ZADANIA NR 3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu położonego w Bytowie, ul. Zakładowa 4 - polegająca na świadczeniu usługi stałego monitoringu systemu sygnalizacji napadu i włamania, przyjmowaniu sygnałów alarmowych, prowadzeniu dozoru doraźnego oraz podjęciu interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną w razie alarmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dojazdu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu położonego w Malborku, ul. Wołyńska 19 - polegająca na świadczeniu usługi stałego monitoringu systemu sygnalizacji napadu i włamania, przyjmowaniu sygnałów alarmowych, prowadzeniu dozoru doraźnego oraz podjęciu interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną w razie alarmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dojazdu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpośrednia stała ochrona osób i mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem, m.in. zieleni, parkingów i garaży, mieszczącego się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44. Ochrona realizowana będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony pomieszczenia z dostępem do energii elektrycznej, ogrzewania i sanitariatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wskaźnik zatrudnienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.